Trliste İçin Teşekkürler

in #tr7 years ago (edited)

Değerli arkadaşlar discord kanalımıza göz atarken bir yenilik gözüme çarptı. Biliyorsunuz ki ”günün yazısı” bir süredir uygulanıyordu. Artık yerini trliste’ye bırakmış. Önceki başlık altında gerçekten güzel yazılar okuma fırsatım oldu.

Yeni uygulama ile yönetim birtakım kriterler getirmiş. Sebep olan herkesi canı gönülden kutluyorum. Bu yeni kriterler içerisinde hiçbirine söylenecek söz yok. Tamamı isabetli olmuş. Bir tanesini özellikle beğendim. İmla kurallarına uygun içeriklerin bu tagı kullanabileceğini görünce ayrıca sevindim. Sebebini kendimce şöyle ifade etme gereği duydum. Anadilimiz olan Türkçeyi daha iyi kullanıp, daha göze hitap eden yazılar yazmamız gerekir. Elbette hiçbirimiz Sabahattin Ali ya da Oğuz Atay değiliz. Kelimelerin nasıl yazıldığını, hangi ekin nasıl kullanıldığını tümüyle bilmiyoruz. Bana göre bu kriter Şu kelime nasıl yazılıyor? diye diye öğrenmemize ve yazarken daha dikkatli olmamıza neden olacaktır.

Hepimizin elinin altında bilgisayar bulunuyor. Yazacağımız yazıyı paylaşmadan önce word dosyasında incelersek imla hatalarını görebiliriz. Zamanla kullanıcılar, yani biz, herkez’in yanlış, herkes’in doğru veya herşey’in yanlış, her şey’in doğru kullanımlar olduğunu öğreneceğiz.

İmla hatası nedeniyle 5 sayfa cevaba karşılık, kağıdın üzeri çizilmiş vaziyette “Türkçe bilmiyor” şeklinde bir sınav sonucuna rastlamıştım. Yeni uygulama bana bu anımı da anımsattı. Türk kullanıcılar olarak bu tarz uğraşların, bizi daha ileri taşıyacağına olan inancım kuvvetli. Trliste devam ettikçe bu tag için yazmaya gayret göstereceğim.

Bu münasebetle yeni tag için ilk içeriğimi de girmiş bulunuyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Trliste bir yaşam boyu öğrenme eylemidir. :)

Sort:  

You got a 2.65% upvote from @postpromoter courtesy of @intelligencer!

Tebrikler, listeye dahil olmuşsunuz. Çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Ne yazık ki günümüzde özellikle genç neslin ne konuşmaları anlaşılıyor ne de yazdıkları. Dilimize sahip çıkmak en öncelikli görevlerimizden olmalı.

Haklısınız hocam. Ne yazık ki durum böyle. Sahip çıkmak da bizlerin görevi.

Artik bende dikkat ederim imla kurallarina bugun ablam da uyardi birde yazmisim ayir dedi

Bakalım yazdıkça öğreneceğiz.

yazıya Trliste'den geldim, içeriğin günün yazısı olmayı layığıyla hak ediyor . Değerlendirmelerin gayet yerinde @intelligencer

Beğendiğinize sevindim. Yorum için teşekkür ederim.

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim. :)

Gayet açıklayıcı ve bilgilendirici bir yazı olmuş, elinize sağlık : )

Okuduğunuz ve yorumladığınız için ben teşekkür ederim. :)

Bu konuda sana katılıyorum,Abi.Kendi dilimizin güzellikerinden faydalanmalıyız,hemide en güzel şekilde.Ben Azerbaycanlıyım,dillerimiz yazı şekillerimiz nerdeyse aynı.Ben de şu andan paylaşacağım postlarda "Trliste" tağını kullanacağım,belki,az da olsa,dilimize faydam dokunmuş olur.Değerli bilgi için teşekkür ederim...

Yorum için teşekkür ederim. Bu tagı daha fazla takip etmeye çalışacağım. Güzel yazılarda karşılaşırız :)

Umarım.İnşallah

Seçildiğiniz için tebrik eder tam güç ile votelerim...

Teşekkür ederim:)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by intelligencer from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56615.57
ETH 2387.60
USDT 1.00
SBD 2.30