Çikolata Müzesi Berlin

in #tr6 years ago (edited)

Berlin’de bulunan Çikolata Müzesi... Avrupa’nın önemli şehirlerinin çoğunda olduğu gibi Berlin’de de bulunuyor. Şehrin önemli mimari yapılarını çikolatadan yapmışlar. Girişler ücretsiz ve uygun fiyatlarla çikolata da alma imkanı var. Dükkan ve müze karışımı oldukça güzel bir işletme.

D540F39F-E048-4050-9FD0-8FE57F53A717.jpeg

Sort:  

Abi madem Berlindesin bir "Berlinde hakimler var" postu bekliyoruz.

Çünkü bizde kurallar ile uygulama= hayaller hayatlar 😊

Valla bir yazarsam sel olur gibi 😂😂

👍gitmek görmek lazım :)

Evet olası bir Avrupa turu İçin Berlin de gidilmesi gereken yerlerden:)

abi, çok güzel, )))) insanın yiyesi gelir))

Öyle abi 😊

Aklına Hansel ve Gratel masalındaki Cadı'nın evi gelen bir tek miyim? -Evin her yeri çikolata ve şekerdendi- ;)

Şimdi okuyunca benim de aklıma geldi :)

Güzel paylaşım olmuş. Çikolatayı çok sevmesem de burayı gezdikten sonra yemek ister insan. Umarım camla koruyorlardır. :)

Bunlar korunmuyor ama kimse dokunmaya çalışmıyor hocam 😊

Güzel mi desem yerim mi desem bilemedim :D

gittiğimde don’t touch gibisinden tabela dahi yoktu 😊

Çok güzel bir müzeymiş.Adamlar nasıl pazarlama yapacağını iyi biliyorlar.

Kesinlikle öyle. Yorum İçin teşekkürler.

Mükemmel orada olmak isterdim 🙌

Yorum İçin teşekkür ederim :) Umarım bir gün daha güzel yerlerde bulunursunuz.

Hm.Ben çikolatayı çocukluğumdan bu yana hiç sevmedim.Çünkü her defasında dişlerimi arıtıyordu ((Şimdi de öyle...Amma yapılan şu müzeye hayran kaldım. Ve sanırım Kemal Sunalın şöyle bir repliği vardı "Alaman milleti bu canım,yapar valla"... :))Muhteşem gerçekten.

İcraat milleti Almanlar bizim gibi söz de kalmayıp, fiili uygulayan bir toplum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69626.36
ETH 3667.86
USDT 1.00
SBD 3.82