Travel Story

in #tr7 years ago

image

Merhaba arkadaşlar #tr
Sizinle bu gün yapmış olduğum ege turundan bir menü paylaşmak istedim türlü türlü yemekleri olan iskenderin 4tl çayın 25 krş olduğu bir mekan düşünün ve bu mekan marmarisin merkezinde :) bilen arkadaşlar vardır Hacının yeri olarak geçiyor .
Marmarise gitmeden önce bu mekanın adını duymuştum ve gider gitmez ilk işim bulup o pahalılığın ortasında mükemmel şekilde karnımı çok ucaza doyurup 25 krş olan çayla sigaramı içmekti.
Kesinlikle tavsiye ederim öyle ucuz kalitesiz kimse gelmiyordur geliyorsa da gelenler bellidir gibi bi ön yargıya girmeyelim arkadaşlar yemekler gayet güzel ve gelen insanlar da :) kapısında sıra olan ve self servis çalışan bi yer.
Mekanın tek kuralı mayo ile gitmek yasak :)
Postumu okuduğunuz için teşekkür ederim umarım marmarise gittiğinizde gidip görüp bana hak vereceğiniz yararlı bir post olmuştur
İyi günler efenim:)

Sort:  

güzel post, oradakı arkadaşların yararına tokunur, Baküde böyle yerler çok, bir post da ben paylaşırım, belki Baküye gelince yararı olur))

Eğer yararlı olucaksa motorum ve çadırımla bütün ege denizi boyunca yaptığım 15 günlük gezimi bir seri halinde paylaşmayı düşünüyorum tatile veya kampa gidicek arkadaşlar böylelikle nokta atışı yerlere gidebilir :) ön bilgi olur

Ya fiyatlar çok güzel. Baküde iskender 12 tl

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49