Fethiye

in #tr6 years ago

Sevgili dostlar bu ülkenin en güzel tatil şehri benim görüşüm kesinlikle Muğla.

Ferhiyede bilindik yerlere herkes gidiyor ben biraz bilinmediğini düşündüğüm yerlerden bahsedicem.

Kabak koyuna gidin :) giderken de şu kareyi yakalayın bence image

Aşğıda gördüğünüz yer manzara kelebekler vadisi

image

Kabak koyunda kamp kurmanın yasak olduğunu anlatan bi tabelaya güzel kampçı arkadaşlarımızın kendi yorumlarını eklediğini gördüm çok orijinaldi açıkçası :)
image

*kurucam abicim
*SAÇMALIK
*ateş belki tehlike ama çadır...
image

Son olarak aşağı doğru ilerleyip
image

Buranın sonuna kadar gittim arkadaşlar engelleri ezip geçin ve sonuna varın image

image

Hayat kısa vaktimiz varken gezelim görelim arkadaşlar :)

Sort:  

manzara harika dostum :) güzel bir paylaşım olmuş...

Teşekkür ederim yorum için :)

Mugla nin tam bir cennet burada yasadigim icin cok.sansliyim

Gerçekten şanslısın biz anca arada bir uğrayabiliyoruz

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82