STEEMİTTE YARDIMLAŞMA

in #tr8 years ago (edited)
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle böyle bir yarışma düzenlediği için @baycan arkadaşımıza teşekkür ediyorum ve aynı zamanda yoğun dönemime gelen zaman içerisinde bu postu yazmamı bana hatırlatan @burakdogusoy arkadaşıma da teşekkür ediyorum. Öncelikle bizim millet olarak çok yardımsever bir millet olduğumuzu söylemek isterim. Başlangıcı bu şekilde yapmak istiyorum çünkü normal hayatımızda gösterdiğimiz yardımlaşmayı bu platformda da gösterirsek o zaman kazanan biz oluruz. Peki biz normalde ne tür yardımlar yapan bir milletiz biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle birbirimizin iyi gününde de kötü gününde de yanında oluruz. Bir komşumuzun düğünü varsa düğün yemeğine yardım olsun, evinin kapılarını açmak olsun istisnasız bütün insanlarımızın adetidir. Evde bir mevlüt okunacaksa ya karşı komşumuz yoksa alt-üst komşumuz kapısını açar erkekler de gelsin burda otursun diye. Cenaze evi boş bırakılmaz, taziyeye giderkende yemeğiyle gider bizim insanımız gelenleri doyurmak için yemek yapmaya uğraşmasın yardımımız olsun cenaze evine diyerekten. Köylerimizde imece adetimiz vardır bizim. Bu adete göre tarlalar biçilirken sürülürken tüm köylü toplanır birlikte bir kişinin tarlası sürülür. Ondan sonra başkasının tarlasına geçilir. Atalarımızın dediği gibi bir elin nesi var iki elin sesi vardır bizde. sokakta aç gördüğümüzde doyururuz. Daha dün haberlerde vardı yağmurda titreyen teyzemize montunu veren abimiz. Böyle yardım sever bir milletiz işte biz. Daha anlatacak çok yardımlar var ama konudan fazla uzaklaşmayayım :).

Gelelim steemit platformunda yardımlaşma ve dayanışmanın önemine. Öncelikle hepimiz bu platformda tek başımıza başarılı olamayacağımızın farkında olmalı. Biz birbirimizi destekledikçe birlikte büyüyeceğiz çünkü bu platformda. Şahsen benim bu şekilde yardımlaştığımız bir ekibim var. Bu arkadaşlarımla birlikte birbirimizi yükseltmek için elimizden geleni yapıyoruz. Burdan tekrar @burakdogusoy @mathilda @yunushumeyra25 @efsane60 @pamukcu12 @omerbayrak @yiter @new.diak @bibakipcikcam ve @onlinegamer arkadaşlarıma da böyle bir ekibin parçaları olduğumuz için ayrıca teşekkür ediyorum. Bu platformda bize yabancı kullanıcılardan herhangi bir destek geleceğini düşünmüyorum. O nedenle Türkler olarak kenetlenerek birbirimizi yükseltmeliyiz. Biz arkadaşlarımız ile bunun için bir başlangıcı yaptık. Ayrıca büyük hesapların detekleri de esgeçilemez tabii ki. Bir çok türk topluluğuna üye oldum bu platforma adım atmam ile birlikte ve çok yardımsever bir sürü arkadaşla tanıştım. En ufak sorularıma dahil cevap alabildim . @kusadasi , @trliste , @coogger , @feronio @jumbot ekiplerinede bu konuda ayrıyeten teşekkür ediyorum. Yeni kullanıcıları destekleyerek yükselmesi için güzel çalışmalar yapılıyor. Bir de kendi arasında oylama yapan büyük hesaplar var tabi. Onlarında aramıza katılarak bir kısım oy güçlerini dağıtmaları durumda daha güçlü Türk topluluğu olacağına inancım tam. Yaşamımızdaki yardımseverliğimizi buraya da yansıtırsak her şey çok daha güzel olacak kısacası...

resim kaynağı

Sort:  

Burada yardımlaşmanın önemini kavrayan birr kişi gördüm yazınızda, steemitte olsun normal yaşamda olsun, yardımlaşmayı gayet güzel açıklamışsınız, discortta bir grup kurup birlik beraberlik içinde bir şeyler yapmaya çalışmanız da çok güzel, zamanla daha iyi yerlere geleceğinize inanıyorum, katıldığınız için teşekkür ederim.

Steemitte bize yabancı kullanıcılardan da destek gelebilir ama yine de birbirimize destek olmak en azından birşeyler paylaşmaya teşvşk ederek canlı kalmak iyi olur.
Çok güzel arkadaşlar var gerçekten steemitteki Türk topluluğunda.
Dediğiniz gibi büyük hesaplar da çok destek oluyorlar.
Ben de üye oldum discord kanallarında ama günlük ev işleri falan çok vaktimi alıyor, çoğu zaman discord kanalına birşey yazamadan gün bitmiş oluyor açıkçası.
Çok yardımsever oldukları su götürmez bir gerçek.
Tanıştığım arkadaşların hepsi birbirinden sabırlı ve anlyışlı.
En saçma sorularıma bile sıkılmadan cevap verdiler hep.
@kusadasi , @coogger , @feronio @trliste @jumbot çalışmaları da takdire şayan. Yazılarımızda yer verince de yeni gelenler de görüp dahil olabiliyorlar böylece.
Postunuzu beğenerek okudum :)

coogger'ı yanlış yazmışsın cogger değil coogger, ve düşüncelerin için teşekkürler.

Düzelttim teşekkürler

yazınızı beğendim çok güzel konulara değinmişsiniz.2 hafta önce annemi kaybettim ve cenazeye taziyeye gelenler babamın evinin önünde bekliyorlardı.babamın komşularından biri çay demlemiş ve 12 yaşındaki torunu elinde çay bardağıyla ordaki herkese çay dağıttı.hiç bir beklentisi olmadan hiç bir kimsenin talebi olmadan.yardımlaşma komşuluk hala ölmemiş dedirtti bana.biz bunları büyük şehirlerde göremiyoruz pek.

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 62304.31
ETH 1655.00
USDT 1.00
SBD 0.42