Steemit İle Tanışmam ve Planlarım [TR Liste Yarışma 01]

in #tr6 years ago

STEEMİT İLE TANIŞMAM


Steemit ile tanışmama vesile olan şey ilk olarak 10 sene önce gerçekleşti. 10 sene önce başıma bela olan ve adete bağımlılık yapan Travian adlı strateji oyununa başladım. Bu oyun birlikler halinde oynanan, bir savaş ve strateji oyunudur. Oyun içerisinde bir çok insan ile tanışıyor ve muhabbet edebiliyoruz. Tabi bu platformda karşılaştığımız insanlar ile çok iyi dostluklar da kurduğumuz oluyor. Örneğin 7 seneden beri irtibatımızın kopmadığı samimi arkadaşlarım var :). Steemit platformu ile de travianda kurduğum bu dostluklar sayesinde tanıştım. @kenanyo ile tanışmamız yaklaşık olarak 2-3 sene öncesine dayanıyor aslında. Travian oyunu sayesinde tanıştığım bir arkadaşımdır kendisi. Bir gün Facebookta kurulan Steemit Grubuna eklendiğimi gördüm. Tabi ilk olarak bu ne grubu böyle diye merak ettim ve arkadaşım @kenanyo ile iletişime geçerek steemitin ne olduğunu sordum. Kendisi bana sosyal bir platform gibi paylaşım yapabileceğim ve yaptığım bu paylaşımlara gelen beğeniler ile para kazanabileceğim bir ortam olduğunu söyledi. Ama daha ayrıntılı bilgi edinebilmem için Alp ıŞIK ( @bitcointr )'nin youtube kanalından önerdiği video serisini izlememi tavsiye etti. Bu videoları izlemem ile birlikte steemit hakkında bir çok şey öğrendim. Ancak kafamda soru işaretleri de yok değildi tabi. Aklıma kazandığım parayı geri çekememe ve boşa uğraş verme gibi ihtimaller geliyordu. Fakat steemlerin çekilebildiğini öğrenince daha çok hoşuma gitti bu olay benim. Ayrıca bir öğrenci olarak yatırım yapmadan harçlığımı çıkarabileceğim bir platform burası. Facebook ve instagram gibi platformda geçirdiğim zamanı burada daha iyi değerlendirebileceğimi düşündüm.

STEEMİT İLE İLGİLİ PLANLADIKLARIM

Tabii ki herkes gibi bende bu platformdan para kazanmak istiyorum. Planlarımdan biri bu. Ama önemli olan tek başıma bir şeyler kazanabilmem değil. Zaten insan buradan tek başına bir şey de kazanamaz. Güzel bir ekibi olmalı tabi. Şanslıyım ki böyle bir ekibim var zaten. Buradan @burakdogusoy @mathilda @yunushumeyra25 @efsane60 @pamukcu12 @omerbayrak @yiter @new.diak @bibakipcikcam ve @onlinegamer arkadaşlarıma da bu güzel ekipte beeraber olduğumuz için teşekkür ediyorum. Tabii hedeflerimden birisi de bu ekibi büyültmek ve aramıza yeni arkadaşlarımızı almak. Böylece Steemitteki Türk topluluğunun büyümesinde de bir katkım olur. Tr etiketini üst sıralara taşımakta başka bir hedefim. Kaliteli Türkçe içerik paylaşımı ile birlikte tr etiketini yükselteceğimize inanıyorum.

Sort:  

nice post friend

Çok güzel bir şekilde kaleme almışsın, bahsettiğin için teşekkür ederim.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

güzel günlerdi 3 tokmak sallayan olunca yağmaya çıkardık :) hey gidi yıllar hey :)

ben bit kaç kere bırakma teşebbüsüne girdim ama o beni bırakmıyo :D tam wowu kurduk bırakıyom 6-7 ay oynamam en az dedim def hesabı kitledi arkadaş :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ilkeryilmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62943.85
ETH 2464.43
USDT 1.00
SBD 2.55