SAĞLIKLI YAŞA STRESTEN UZAKLAŞ (Cointurk 19. projesi) (ilhamperisi#1356)

in #tr6 years ago (edited)

images (7).jpeg
resim

Merhaba sevgili arkadaşlar ,
Hepimiz zaman zaman telaşlanıp, hayatın ve yaşadıklarımızın vermiş olduğu sıkıntı ve yoğunluk sebebi ile stres altında kalıp , canımızı sıkarız.
İnsanız haliyle ki tabiki stres olacağız. Fakat önemli olan bu süreçte kendimizi rahatlatabilmek, motivasyon ile stresli süreci en aza indirgeyebilmek.
Ben nasıl yapıyorum , ondan kısaca bahsedecek olursam ;
Eğitimci olduğum için ister istemez çoğu zaman strese girmekteyim.
Bazen öğrencilerin , bazen velinin , bazen iş arkadaşları vs vs etken ararsak çok fazla arkadaşlar önemli olan burada benim kullandığım yöntem ,eğer sinirli isem kendimi o ortamdan geri çekiyorum.
Veya iç motivasyonumu artırıcı cümlelerle kendi kendimi rahatlatırım.
" Sakin olmalısın , Sen başarabilirsin, geçici bir problem , akşam eve gittiğinde herşeyi , unutacaksın , derin bir nefes al , gülümse ." gibi kendi içime komutlar vererek motivasyonumu yükseltirim. Bazılarımız sevdikleri insanların desteğiyle veya konuşması ile stres atabilir ya da resim çizer, müzik dinler. Ya da bir duş alabilirsiniz. Bunlar tamamiyle size bağlı önce kendinizi tanıyıp ne ile rahatladığınıza bağlı.
Beni ayrıc birseyler karalamak ta rahatlatır. Ya da tek başima dolaşmak , alışveriş yapmak .
Hangisinde rahatladığınızı hissediyorsanız onu deneyin.
Ben böyle zamanlarda yalnız başıma zaman geçirmeyi seviyorum.
Böyle dostlar , umarım faydalı bir içerik olmuştur.
Saygılarımla
ilhamperisi
Ayrıca gelecek proje en büyük hayaliniz nedir ?
konulu olabilir . Netice de insanlar hayalleri olmadan yaşayamaz.

Sort:  

strese alışınca çok sıkıntı olmuyor. :)

Sabredebildiğiniz yere kadar diyelim =) Neticede herşeyin başı stres . Hastalık, sinir vs vs @omur61

öyle de stressiz yaşayabilen var mı ki. mesela sen

stressiz yaşamak bu dönemde zor tabiki zaten o yuzden rahatlama yollari arariz ya

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65248.25
ETH 3471.40
USDT 1.00
SBD 2.51