İlk yazımla sizlerleyim

in #tr6 years ago

“Blogger olmak” bu başlık altında topluyorum yazımı. Ülkemizde fikirlerin yazıya dökülüp,günlerce bir konu üzerinde düşünüp yazmak hem oldukça zor,hemde zaman alan bir durum.Düşüncelerimizi yazıyla buluşturup insanlara aktarmak, yeni fikirleri düşünüp o konu üzerinde insanları aydınlatmak çoğu kimselerin asıl amacı saten. İnternette içerik üretmek bu kadar zamanımızı alırken,her içerikten para kazanmak da giden zamanımıza değer katan bir durum olacağın inanıyorum. Çok yazan biri olarak bir çok web sitesi kurdum ve kapattım. Nedeni ise içerik hırsızlığının olmasıdır.Bazı haber siteleri sitemden çalıp kopyala yapıştır mantığıyla,kendi sitelerine zaman harcadığım makaleleri pişkin bir şekilde kendisi yazmış gibi yayınlarken,ben her defasında web sitelerimi kapatmak zorunda kaldım. Yine internette araştırma yaparken bu web sitesini buldum lakin gördüğüm kadarıyla halkımızın az olduğunun farkına vardım. Zamanla yazdığım makalelerim değer göreceğine inanıyorum. İlk yazımda sizlerleyim Herkesin kazanması dileğiyle.

"Yorumlarınızı bekliyor olacağım"

Sort:  

Şansın bol olsun arkadaş. Başarılar.

Yorum için teşekkürler:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46