Hello Steemit!

in #tr6 years ago

Merhaba Steemit ailesi. Bu platforma katılmak uzun süredir hayalimdi. Sonunda üyeliğim onaylandı. Burada olmaktan gurur duyduğumu belirtmek isterim.

Türkiye Cumhuriyetinin Gaziantep vilayetinde yaşıyorum. Profilimde yazdığı gibi öğrenciyim. Öğrenim hayatım boyunca kendi araştırıcı kimliğimi keşfettim. Öğrencilik öyle bir şey ki insanın ne yapabileceği, hangi yeteneklerinin olduğunu insan öğrencilik hayatında anlar. İşte öğrencilik zamanı insanda böyle büyük bir dönüm noktasıdır. Ama öğrencilik zamanını Gaziantep'te geçirmek diğerlerinden çok farklı diyebilirim. "Nasıl?" diyecek olursanız, Gaziantebin havasından veya suyundan değildir bu. Bu Gaziantep'te yaşanmış olaylardandır. Gaziantep'in Tarihindendir

Gaziantep Türkiye'nin Güneydoğu Anadolu Bölgesinde bulunmakta olup, Suriye ile de sınıra sahiptir. Bu şehrin eski adı yani Kurtuluş Savaşından önceki adı Antep'tir. Kurtuluş Savaşında onurla mücadele ettiği için "Gazi" ünvanı almıştır. Gaziantep hakkında ünlü Seyyah Evliya Çelebi der ki "Bu kenti anlatmaya ne dil, ne de kalem yeter." . Gaziantep Anadolu'nun ilk yerleşim merkezlerinden biridir. Bundan dolayı Gaziantep çok fazla kültür ve tarihi ögelere ev sahipliği yapmıştır. Gaziantep'ten bir resmi bırakarak neyi anlatığımı daha çok anlayacağınıza inanıyorum.

Yapacağım işlerin, projelerin burada bulunanlara yararlı olacağını inanamıyorum. Nice yazılarda görüşmek üzere.
Gaziantep.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60569.85
ETH 2584.47
USDT 1.00
SBD 2.69