You are viewing a single comment's thread from:

RE: Düşlerim

in #tr6 years ago

şiir işi saçma sapan gelirdi..bu da ne şimdi derdim..insanların başka işi mi yok:) okullarda okutulan failün failatünmüydü neyse onları öğreneceğim derken kaçıyordu şiir..Yedi kocalı hürmüz tiyatrosunda şimdi ünlü bir aktör işte (adını hatırlamıyorum) o muhteşem ses tonuyla bir okudu ''beni candan usandırdı cefadan yar usanmaz mı'' diye ..orda bam telime dokunmuştu..ama bu süreç kısa sürdü..sanırım ta ki Oruç Aruobayla tanışana kadar..bu yazabilme kabiliyetini anlamam mümkün değil ama şiiri hiç anlayamıyorum..ama nasıl yapıyorsanız iyi oluyor:) Kalemine sağlık..

Sort:  

Teşekkürler:)

Şiire uzun süre ben de çok mesafeli durdum, ama belli şairleri keşfettikten sonra bütün bakış açım değişti. Her akım beni açmıyor hala da. Ben de nedendir bilmem bazı bazı içimden geldiğince yazmalara başladım lakin yazdıklarıma şiir deme haddini kendim de göremiyorum, o sebeple blogumda da şiirimsi diye kategorize ettim :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62802.36
ETH 2462.43
USDT 1.00
SBD 2.62