Hayatta Olmak İçin Ne Kadar Güzel bir GünsteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

idil 1.jpg

İlk yazım olacak arkadaşlar , O yüzden bana fazla yüklenmeyin nolur Hahaha . Öncelikle Herkese Evrenden Sevgilerle. Ben İdil , 21 Yaşındayım ve İstanbul'da Bir Üniversitede Radyo ve Televizyon bölümünde eğitimimi tamamlama umuduyla devam ediyorum. Steemit'i baya saçma bir şekilde öğrendim. Okuldaki arkadaşlarımdan biri benim Bloggerlığa olan merakımı bildiğinden bana böyle bir platform olduğundan bahsetti ve bayada yerdi platformu yerin dibine soktu ama ben denemek istedim yinede :D Yazı yazıp kendinizden bahsedip para kazanma fikri gerçekten çok ilgi çekici geldi.

18947771_1672738606354494_2944086350674001920_n.jpg

Size birazda kendimden bahsedeyim o zaman . 2 Yıldır gururlu bir kedi sahibiyim yaramaz mı yaramaz ama seviyorum. Kendileri Pıncır olur ve sizlere çok selamı var . Açıkcası şuan neler yazacağımı neler yapacağımı hiç bilmiyorum ama hobilerim arasında kısa hikayeler garip aforizmalar sunmak var . Belki de biraz gündelik hayatımdan ve neler yaşadığımdan bahsederim.

Yazımı galiba burada bitiriyorum ama gitmeden önce bir soru sormak istiyorum ilk yardım eden kişiye ilk thumbs upumu vereceğim ahaha profil fotoğrafımı nasıl değiştireceğim :)

Eğer yazının sonuna gelebildeysiniz hepinize muhteşem bir gün diliyorum

Sort:  

İdil merhaba, aramıza hoşgeldin! :) yazının sonuna gelebildim, sana da muhteşem bir gün diliyorum :)

Çoooooook Teşekkürler

Aramıza hoşgeldiniz, keyifli paylaşımlar dilerim

Hoşgeldin idil,,ilk vote benden olsun :D...profil resmin için settıng kısmında kı profıl resmın ıcın ayrılan satıra...facebook vs gibi yerlerdeki resimlerinden begendigine sag tıkla resmin adresini kopyalayı seçip bu bolume yapıstır ..sonra kaydet..actıve key ıle kayıt edeceksın..

Çok teşekkürler ama beceremedim neyse ya bir ara hallederim ^_^

aramıza hoşgeldin İdil:)

Hoşbulduk :)

Aramıza hoşgeldiniz . Siz de selam söyleyin Pıncır'a :D

Hahaha çok teşekkür etti kendileri

Congratulations @idil! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Comment
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Steemite hoşgeldin @idil sana da muhteşem günler! Tanıtım postu için #introduceyourself etiketini kullanırsan daha çok kişiye ulaşabilirsin.

Teşekkürler bilgi için kullandım yeni yazımda :)

hoşgeldin idil. Kedin çok tatlı.

Yaa Çok teşekkürler bencede

Aramıza hoşgeldiniz:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65100.88
ETH 3526.71
USDT 1.00
SBD 2.36