StealthCrypto: Kuantum Mesh Network

in #tr7 years ago

StealthCrypto Nedir?
logo
Kuantum Siber güvenlik iletişimde yeni bir çağ başlattı. Blok zinciri üzerinde dünyanın en büyük merkezsiz, teşvik veren, kendini idare edebilen Kuantum Mesh Networkünü (ağını) geliştiriyorlar. StealthCrypto ekibinin tescilli markaları olan; Dinamik Ayrıştırma Şifrelemesi, Dinamik Ayrıştırma Yer Dağıtım Sistemi ve kuantum sayı üreteci, kuantum anahtar paylaşım ve otantikasyon mekanizmasını geliştirmiştir. Veri güvenliği için en üst düzey Kuantum Güvenli Kriptografiyi, blok zincirini, iletişimi, akıllı şehir platformlarını, IoT (Nesnelerin interneti) ve Bankacılık için geliştiriliyor bu platform. Ekip Tek bir Kuantum Güvenli Sayısal Kimlik (QSDI ) ekosistemi geliştirerek mevcuttaki kimlik sistemlerine göre en güvenli, özel ve erişilebilir platformu kuruyor.


StealthCrypto ve Stealth Grid (Ağı) geliştirme ekibi güçlü teknik uzmanlık ve marketteki engin deneyimlerine dayanıyor. Ekibin 3'te 2'si araştırma geliştirme (ARGE) için çalışıyor ve bu ekipte uluslararası üne sahip güvenlik uzmanları ve dünyanın sayılı kriptografları yer alıyor.

StealthCrypto'nun İş Modeli


StealthCrypto yeni nesil merkezsiz blok zinciri teknolojisini kullanarak güvenlik teknolojisini verilerinizi koruyacak şekilde geliştiriyor ve bunu yapabilecek yeterli deneyime ve uzmanlığa sahipler. Gelişmekte olan kuantum tehtidine karşı verilerinizin ve iletişiminizin güvenliği çok daha önemli artık. Kuantum anahtar oluşturma ve kuantum anahtar paylaşım mekanizmaları uzun zamanlı veri koruması için yüksek performanslı ağda çalışarak verilerinizi uzun süreli korumanızı sağlayacaktır.

StealthCrypto aynı adı taşıyan patentli ürünüyle birlikte bulut depolama alanlarınızı, IoT cihazlarınızı ve iletişiminizi daha güvenli ve daha hızlı hale getirecektir.

StealthCrypto ICO'suna Nasıl Katılabilirsiniz?
Adım 1: Üyelik Alın
https://qmn.stealthcrypto.io adresine giderek kendinize ait bir hesap oluşturun.
Adım 2: Hesabınızı aktive edin.
Kayıt olduğunuz e-posta adresinize bir doğrulama linki gönderilecektir. Bu linke tıklayarak hesabınızı aktive edebilirsiniz. (Eğer e-posta kutunuzda görünmüyorsa Spam klasörünüze göz atmanızda fayda var.
Not: Eğer 5 dakika içerisinde doğrulama e-postanız gelmezse yeniden gönder butonuyla tekrar bir doğrulama linki talep edebilirsiniz.
Not 2: Gelen doğrulama e-postasının [email protected] adresinden geldiğinden emin olun.

*Adım 3: QMN satın alın
StealthCrypto token sahibi olmak için QMN satın almanız gerekir. QMN: Quantum Mesh Network yani Kuantum Mesh Ağı'nın kısaltmasıdır.

Adım 4: Ödemenizi yapın
İlk olarak ödeme yapmak için sahip olduğunuz kripto para birimini seçin;
Örneğin elinizde Ethereum varsa ETH'i seçin ve ne kadar yatırım yapmak istediğinizi ilgili kutucuğa giriniz.
Size ödeme yapmak için bir Ethereum adresi ve bu adrese ait QR kod sunulacaktır. Bu adresi kopyalayarak veya cep telefonunuzdan QR kodu tarayarak mobil uygulamanızdan da ödemenizi yapabilirsiniz.
Ödemeniz Ethereum blok zincirinde onaylandıktan sonra yatırım yaptığınız tutar hesabınızdaki StealthCrypto cüzdanında görünecektir.
Bu kadar basit ve kullanışlıdır.
ico
Tebrikler!
StealtHCrypto ICO'suna katıldınız ve QMN tokenlarınızı en kısa sürede alacaksınız.

Piyasa Çıkmaya Hazır Ürünler
Stealth Grid Trust Center: Stealth güven merkezi ağındaki tek platforma toplanmış ve şifreli iletişim sunan ürünler StealthCrypto tokenı aktive edildiğinde pazara giriş yapacaktır. Şu anda bu platformda Luantum siber güvenlik teknolojisi olan StealthCrypto ile güvenli hale getirilmiş anlık mesajlaşma, bulut depolama ve dosya paylaşımı, e-posta, sesli ve videolu konferans ürünleri pazara sunulacaktır.
urun
StealthCrypto Phone Beni aslında en çok heyecanlandıran ürünleri budur. StealthCrypto kullanıcılara gizliliklerini sağlayan ve dünyanın her yerini internet aracılığyla (wifi ya da mobil) arayabilecekleri hizmet sunan bir güvenli bir telefon sunuyor. Stealth Grid alt yapısında çalışacak olan bu telefon mobil iletişim teknolojilerini merkezsizleştirerek akıllı telefonlara telekominikasyon endüstrisinde yeni bir çığır açacak. Tüm telefonlarda gizlilik kontrol merkezi kullanıcılara telefonlarındaki tüm fonksiyonlara erişim ve yönetim imkanı sunacaktır. StealtCrypto telefonu pazardaki en güvenli telefon olacak ve her bir uygulama StealthCrypto ekibi tarafından doğrulanacak ve onların sağlayacağı sayfa üzerinden indirilebilecek. Bu sayede üçüncü taraf uygulamaları da denetlenmiş olacaktır.

Bu harika ICO'ya yatırım yapmak için websitesini ziyaret edebilirsiniz: https://www.stealthcrypto.io/

https://bountyhive.io/join/StealthCrypto

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63350.70
ETH 2595.60
USDT 1.00
SBD 2.85