Sokak Lambası

in #tr6 years ago

Bir sokak ortasında kalmıştım;
1123.jpg
Lambaları yanıp yanıp sönen , telleri kopmuş direklerle kaplı bir sokak.
Çığlık atıyordum tam ortada , kimse yoktu bu sokakta.
Bir tek ben ve senin hayallerin.
Yalnız kalmıştım hayatın ortasında , dolmuştu gözlerim içim gibi.
Beklemekteydim dün ki gibi , özlüyorum bak her zaman ki gibi.
Gözlerim bıkmadı seni gözlemekten, kalbim bıkmadı senin için atmaktan,
Ellerim açık kalmıştı bıraktığın gibi, tutmanı bekliyordu sıkıca ,
Sarmanı bekliyordu vücudum, hissetmek istiyordum içimde içini.
Dönmeni istiyorum, baştan başlamak varken,
Bitemezdi bu kadar seni severken, senin için yaşarken bak öldüm işte sensizlikten.
Bir gülüşünü hak etmemiştim zaten.
Fazla olmuştun sen bana, az gelmiştim sana ben,
Işıklar sönmeye başladı bir tanem yıllar öncesi gibi, hala içimdesin yıllar gibi.
Akıyor yollara damla damla yağmur, damla damla gözyaşım.
Korkmuyorum artık beklemekten, korkmamıştım ki seni severken.
Dökmüştüm kırmızı gülleri, yollar anlamıştı hasret.
Bekliyorum hala ....

Sort:  

No that's your name.

So, do you like the University of Texas?

Hasret... Çok güzel yazmışsınız. Ellerinize, yüreğinize sağlık efendim.

#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.

#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin insiyatifine sunulacaktır.

Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Çok teşekkür ederim bu desteklerinizden dolayı çalışmalarıma her gün özenle göstercem şimdiden yerinizi ayırtın :)

Biz teşekkür ederiz efendim. sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97