Sort:  

@hulyaa İŞte şimdi hoşgeldiniz Steemit e. 3 gün evvel geldiniz bir soru sordunuz anlattım ve bir teşekkürünüz dahi olmadı botlarla ilgiliydi. Sonra gördüm ki her here her kişiye tabiri caiz ise saldırıyorsunuz KISA ZAMANDA ZENGİN OLURUM UMUDUYLA... Umduğunuzu buldunuz mu ? .. Yok. :) Populatıonunuz 29 olmuş uzunca bir süre kalır öyle maksimum Taşçatlasa ( afedersiniz )gerinizide yırtsanız 43-45 arasına çıkarsınız bu hızla bu da 2-3 ay sürer. Buraya her gelen bir rüzgar gibi girer buna müsaade edilir sonra SÖNER gider..... kimse sizle bilgi paylaşmaz.. nasıl yükseleceğinizi anlatmaz..Dün bugün ve tarından sonraki paylaşımlarınız dünyanın en iyisi olsa bile size göre .. kimse beğenmeyecek...beğenenler olacak ama onlarda senin gibi yeni gelenler olacak belki de.. onlarda şunu düşünecek biz onu beğenirsek o da bizi beğenir.. @hulyaa birden zengin olmaya kalkma kimse olamadı ha o kadar iyi biliyorum bilgisayarı dersen yöntemleri var tabii... amaa sen dtube utopian bot dmania ne varsa deniyorsun. Sakin ol biraz. Saldırma her yere..sistem öyle bir sistem ki bütün botlar kapatılır elinde olanlar da gider bir de borçlu çıkarsın. Sana da bunları başka kimse söylemez. para mı aktarıcaksıbhesabına aktar ama banka kartı hesabına dikkat et ve internet protokol girişini surekli kontrol et

her gelen YENİ beni bulamıyor sen de bunlar copy pastla sakla gerekirse bana gönder yada sen yardım et

onlara ablalık yap

yardım postlarının altına cvp la gerekli açıklamayı yaptım arkadaşım haklısın kim bu kadar yardıma tşkkur almazsa zoruna gider sana hak veriyorum ama o yardım postlarını yeni gördüm ben karşılıksız da bırakmam saldırma konusuna gelincede bu ortamda saldırmayan bi tane adam varmı açıkladm orda amacım sistemi çözmek ve bildiğim 3 dilde proje üretmek yinedeyardımlarına tekrar teşekkur ederim

şu ite köpeklere bir dem vur... bana saldırıp duruyorlar hepsinin hesabını yazık olacak salakların... git kontrol et.. hepsinde 3-5 flag var .. akıllamıyor salaklar.. sana yalakalık yapmak isteyen yapsın bana bulaşmasın.. hepsini affedersin s..ker atarım. bir daha paylaşım bile yapamazlar .populatise 26 olan andaval bana posta koyuyor aklımca sana yaranacağım diye at kafası bilmiyor bir daha paylaşım yapamayacak salak gezizekalı.. bunları sen uyar.ben sikersem . çok kötü olacaklar. kımrızı bayrak yiyen salaklaa sor.

benim kimseyle derdim yok.. paylaşın kazanın bana ne...ama bura ya dün gelen piç beni tehdit ederse.. yok thormuş yok flag mış. bana bilmedilerimden konuşsun buranın kaşarı olduk 3 yıldır.. dağdan gelip bağdaine sopa gösteren olursa o sopay a oturturlar onu anlamaz bile..

kardeşim ne diyosun sen belamısın defol git psikopat mısın
kompleklimisin eşime gösterdim yazdıklarını küplere bindi ikimizde kaç yıldır bu işlerin içindeyiz o da yapıyor bu işleri
senide biliyor bu benim hesabım
sana son kez söylüyorum dün güzelcene yazdım görmesin bu mesjlarınıda butun yazdıklarınla evli bir kadını tacız edıyosun bir postunda daha bilişim suçlarına direk başvururum ispatlarıda yedekledim az once
ondan sonrasını sen düşün ayrıca eşim kamuda kaç yıldır bu işleri bilmeyen biri değil git belanı bizden bulma

ulan şerefsiz hala mı lan ben ulas lan aşagıdakı fotoyada ıyı bak yanımdakide hulya izmir balçovadayız biz yakınlardaysan bi gelsene sen uzaktan kopek gibi havlama sen savaşta olen askerin uzerınden para kazanmaya çalışan evlı kadınları sanal ortamda taciz eden şerefsız it karım herşeyi anlattı butun bu postlarınla gerekli bilişim şubeye başvuruyu yapıcam karımı rahatsız etmeye devam et sen 22 yıldır kamu hizmetindeyin senin gibi ezik pislik şerefsiz bi adam görmedim ben sen devam et götünden kan alırlar girdiğin şubede senin sen kimsin bemim karımı taciz ediyosun lan orospu çocuğu

tamam adres ver geleyim gülüm...
geldiğim adreste olmürriyet heykeline italyada pisa kulesine oturursunuz..assanız..... güleceğim halinize.. Hıııı hoo diyye
gerekte yok zaten behn sizi bulurum......dünyanın neresinde olursanız olun... fransada eyfel kulesine amerikada

amınakoyduğumun fetöcü piçi seni.şimdi karını sikmek bana farz oldu...

EE buyur....

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82