Yazmayı şiirleri sözcükleri+ [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Aslında buraya para kazanmak amacı ve umuduyla katılmıştım.Ama steemit büyüleyici bir ortamı var farklı konularda paylaşımlarla karşılaşabileceğin, özgün yazılar bulabileceğin bir ortam.
Düşünsenize birini tanımaya ilk adım atmak için sahte profil fotoğraflarından kendini beğendirme çabalarından çok başka şeyler ön plana çıkıyor. Aslında maddi bir amaçla yola çıkılan bu mecra daha sahici oluveriyor.
Bana gelince bilgisayar alanında veritabanları konusunda çalışmayı araştırmalar yapmayı seviyorum.Balık tutmayı, doğa gezilerini seviyorum.Ama şiir yazmak biraz daha önde sanki.Sözcüklerin büyüsüne inanıyorum.

Fotoğraf olarak antoloji.com dan alınmış bir şiirimin ekran görüntüsünü paylaşıyorum.

siir1.jpg

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

Güzel bir şiir, haklısınız steem para kazanma amacını aştı, hobi oldu:))

Kesinlikle. Para kazanırken bişey satmaya da çalışmayınca daha dürüst insanlar Hem kendini de aşmaya çalışıyor insan yeni ilgiler bile yaratabiliyor kendine.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77