You are viewing a single comment's thread from:

RE: EFSANE 10 OYUN

in #tr7 years ago (edited)

@yasam dr. mario hariç hepsini zibilyon kere oynadım. fena olmamıs liste. elinize sağlık.

  • contra çok zevkliydi ama bi türlü bitiremedim hep bi yerde tıkanıyodum.
  • nfs underground da oynadım ama onun daha da eskisi vardı need for speed 2 bu hayatım boyunca oynadığım en muhteşem nfs ydi. tabi sonra seri devam etti ama nfs 2 nin verdiği zevki hiçbiri vermedi bana. simdikiler bile vermiyor.
  • road fighter ı binadaki çocuklarla oynardım. hepsini eve toplardım. 3 yasındaydım bana ilk atari alındığında. küçücük halimle deli gibi oynardım. listede yok ama soccer filan da oynardık binadaki çocuklarla muhtesem zamanlardı.
  • duck hunt. ulan sen ne vicdansız bir oyunsun. ulan ben bu oyunu oynarken korkardım gerilirdim be. hele o gerim gerim geren müzikleri iyice moda sokardı insanı.
  • street fighter ın efektlerini, seslerini ve vuruş şekillerini hep sevmisimdir. ama gönlümde mortal kombat her daim ilk sıradadır.
  • counter 1.1 ulan yanlışlıkla yüklemiştim bu oyunu. ya da cd ci bana yanlış vermişti. ne harika oyundu be az bölüm vardı zaten ama tadından yenmezdi.
  • tank en efsane oyunlar listemde kesin ilk 10 da olur. babamla oynardık bunu. demirkıran olduğum zaman her yere dalardım. ordu başkumandanı gibi hissederdim kendimi. 50 bölümdü heralde o. hepsini sayısız defa bitirmiştik. ulan bazen mis gibi savaşırken biri çaktırmadan aşağı kaçar o kartalı öldürürdü ya sinir olurdum.
  • gta vice city. leavemealone ler, thugstools lar, fannymagnet ler ulan az mı şifre yazdık be. tüm şifrelerini ezbere bilirdim. hala çoğu aklımdadır nası ezberlediysek artık.
  • mario ya bisey demeye gerek yok zaten. mario iste. suda gider karada gider ağaçtan ağaca atlar hersey yapar.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63764.77
ETH 3430.37
USDT 1.00
SBD 2.53