You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit HTML formatına giriş (101)

in #tr7 years ago

hocam kod yazan yere kodları yazsaydınız daha anlasılır olurdu. ama yine de bilgilendirici bir post olmus elinize sağlık

Sort:  

Sadece kodları yazsaydım anlamında mı söylediniz? Böyle daha pratik ve öğretici geldi. Direk kod listesi gibi bir şey mi arıyordunuz? Teşekkürler bu arada :)

ha kopyala yapıstır için koydunuz. anladım. kod demissiniz ya o yüzden dedim acaba html kodlarını yazıcaktı da editörde yanlıslık mı oldu diye. tamamdır.

bütün html kodları çalışmıyor burada. Maalesef renkler yok mesela veya ben yapamadım. Çoğuda html den biraz daha kısa. Nasıl yazıyı veya resmi ortalayacağımı bulmak bile çok zamanımı aldı. Meğer çooook kısa ve basitmiş :)) sadece center. Bunu da bu harcadığım zamandan dolayı yazdım zaten. Belki birinin işini görür :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64060.29
ETH 3471.63
USDT 1.00
SBD 2.52