Teknoloji: Meizu Note 6 İnceleme

in #tr6 years ago


Kaynak: gizmochina.com

Merhaba arkadaşlar bu postumda bir cep telefonu incelemesi yapacağım. İnceleyeceğim cep telefonu Meizu Note 6 modeli. Bu telefonu bir hafta önce kadar aldım ve olumlu - olumsuz yönlerini kendimce gözlemledim. Bu izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Ben cep telefonlarına fazla ücret ödenmemesinden yanayım. Çünkü benim diyen cep telefonu bile maksimum dört yıl dayanabiliyor. Bunun haricinde hassas ekranlara sahipler ve kırıldıklarında çok masraf çıkartabiliyorlar. Ayrıca her cep telefonunda zamanla sarj ve ısınma gibi problemler ortaya çıktığından en iyi telefonlar bile verilen paranın hakkını veremiyor. Bu sebeple 1000-1500 TL bandında bir cep telefonu arıyordum. Aslında hedefim Xiaomi redmi 5 plus' dı. Fakat doların yükselmesine istinaden kısa süre içerisinde 400 TL kadar fiyat artışı olduğunu fark ettim. Bu durum hoşuma gitmediğinden alternatif arayışına girdim ve Meizu Note 6' yı keşfettim ve almaya karar verdim. Bir haftadır bu telefonu kullanıyorum.

Meizu note 6' yı seçmemin ilk nedeni bataryası. 4000 mah batarya ve sarjın uzun dayandığına dair yorumlar beni cezbetti. Çünkü daha önce kullandığım telefon ile prizlere bağımlı hale gelmiştim. İlk izlenimlere göre sarj olayı fena değil. Ortalama bir kullanımda iki gün rahat gidiyor. Kafa topu gibi basit oyunları da denedim ve telefonun fazla ısınmadığını gözlemledim. Ayrıca telefon 16 mp ön kameraya sahip. Arkada 12 + 5 olmak üzere çift kamera var ve ön kameranın arkadan daha güçlü olması öz çekim sevenlere daha cazip geliyor. Gün ışığında ve akşam fotoğrafları gayet başarılı oldu. Telefon 4gb Ram ve 2.0 ghz işlemciye sahip. Aynı zamanda 64gb bellek sunuyor.

Parmak izi okuyucusunun xiaomi modelinde olduğu gibi arkada olmasını tercih ederdim fakat parmak izi okuyucusu ortada menü tuşunda. Telefon bana biraz ağır geldi. Fakat kasası gayet şık. Telefonun en olumsuz yönü ise ekran hassasiyeti. Ekran hassasiyeti biraz geri kalmış. Bu sorun yazılımsal mı yoksa donanımsal mı bilmiyorum ama kısa zamanda çözülmesi gerekli. Sürekli mesajlaşan ve çok seri yazan insanlar için sıkıntılı bir durum. Beni rahatsız etmiyor fakat dediğim gibi seri yazışan insanların canını sıkabilir. Sanırım telefonun fiyatının uygun olmasının sebebi de bu. Eğer bu konuda da başarılı olsaydı muhtemelen 1500 - 2000 Tl civarında bir telefonla karşı karşıya olurduk.

Telefonu İncelemek için : https://www.epey.com/akilli-telefonlar/meizu-m6-note.html


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/08/31/teknoloji-meizu-note-6-inceleme/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75