Steemnova da 1. Hafta

in #tr6 years ago

kaynak

SteemNova Nedir ?

Steemnova ogamenin steemite uyarlanmış halidir. Steemnova oyununda bir gezegene sahibizdir ve bu gezegeni; inşa ederek, araştırmalar yaparak, uzay gemisi filoları oluşturarak ihya etmeye çalışırız. Oluşturduğumuz filolar sayesinde diğer gezegenlere savaş açabilir, kendi sömürgelerimizi kurabilir, ittifaklara katılarak toplu savaşlarda varlık gösterebiliriz.

Yıllar önce ogame oynamıştım ve bırakmıştım. Şimdilerde steemnova oyununu görünce keyfim yerine geldi ve hemen kaydoldum. Evrende şuan sadece 700 oyuncu var ve bu çok büyük bir fırsat. Diğer oyuncular gelmeden hızlıca gelişme imkanımız var. Oyun her hafta ittifakların skorlarına ve savaş başarılarına göre sbd dağıtıyor. Bu yüzden ilerde çok popüler olması muhtemel ve eğer erken kaydolarak medeniyetinizi kurarsanız ileride büyük oyuncular arasında yerinizi alabilirsiniz. Hemen kaydolmak için buraya tıklayın.

Bir Haftada Neler Yaptım ?

Daha önce ogameden tecrübem olduğu için oyuna biraz aşinayım. Fakat ben ogame bırakalı oyunda çok şey değişmiş bu yüzden ayak uydurmakta zaman aldı. Oyuna başlar başlamaz ilk hedefim yapabildiğim kadar koloni oluşturmak oldu ve an itibariyle 4 adet gezegene sahibim. Ne kadar erken koloni sahibi olursam o kadar hızlı gelişeceğimi biliyorum.

Ayrıca kaynak yağmalamak kaynak toplamaktan çok daha basit. Bu yüzden yavaş yavaş filo oluşturdum. 30 küçük nakliye, 30 hafif avcı, 6 ağır avcı, 4 büyük nakliye gemisini savaşta kaybettim. Her zaman aktif olmayan oyuncuları yağmalardım. Fakat aktif olmayan bir oyuncunun gezegeninde ittifak dostları tarafından tuzağa düşürüldüm. Önce savunmasız bir gezegen ben filo gönderdikten sonra dostları tarafından korundu ve filom uzayın derinliklerini boyladı.

Ayrıca sürekli keşfe çıkıyorum fakat keşifler çok bereketsiz. Doğru düzgün kaynak vermiyor. Ayrıca keşifte alienlere rastladığımdan bir miktar filo da keşifte kaybettim. Bu yüzden daha dikkatli olarak araştırma ve bina kademelerine yöneleceğim.

Şuan 1262 puanla evrende 263 sıradayım ve gelişmeye devam ediyorum. Steempower ittifakındayım ve gelişimim boyunca sağolsunlar maden yardımında bulundular. Bu sayede kolonileri hızlı kurdu. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Bakalım zaman ne gösterecek. Fakat ben bu oyunun tutacağını ve zamanla daha fazla sbd dağıtacağını düşündüğümden oynayamaya devam edeceğim.

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49