Steemit, Ben ve Müzik[Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

steemit.png
Steemit ile nasıl tanıştım ?

Steemit bana neler kattığını anlatabilmem için öncelikle steemitle nasıl tanıştığımı öğrenmeniz gerekiyor. :) Steemitle tesadüfen youtube aracılığı ile karşılaştım ve sistemin işleyişini anladıktan sonra hemen bir hesap açma talebinde bulundum. Bir kaç gün içerisinde hesabım onaylandı ve sisteme dahil oldum.

Hesap açmadan önce sistemi iyice öğrenmek için araştırmalar yapmıştım. Bu araştırmalar neticesinde öncelikle bir alanda uzmanlaşmam gerektiğini fark ettim. Öncelikle video çekerek @DTube, @DLive gibi alanlarda ilerleyebilirim diye düşünürken @DSound daha fazla ilgimi çekmeye başladı. Çünkü bir müzik geçmişim vardı ve @DSound herkese hitap eden bir yer değildi. Mesela @DMania' da herkes komik resim paylaşır ya da @Dtube' de herkes video paylaşabilir fakat @DSound' da herkes müzik paylaşamazdı. Zira müzik yapmak için belli bir tecrübeye ve bilgiye ihtiyaç var. Ayrıca @DSound' da şunu farkettim. Paylaşım yapanların çoğu youtube vs. platformlardan indirdiği müzikleri paylaşıyor ve şansa 3-5 oy alabilirse alıyorlar. Oy alsalar da almasalar da eninde sonunda yakalanıyorlar ve hesapları kara listeye alınıyor. Zamanla @DSound' da sadece orjinal müzik yapabilen insanların kalacağına inancım tam.

Bunun dışında müzik yapmak yıllar önce bıraktığım bir hobimdi. Eskiden bir home studiom vardı fakat midi klavyem dışında bulunan tüm cihazlarımı satmıştım :) Midi klavyemi ise ileride tekrar müzikle uğraşırım umuduyla ve hatırası hasebiyle satmaya kıyamamıştım. Ne mutlu bana ki Steemit ve @DSound platformu ile tanıştım ve midi klavyem kilerden tekrar çıktı.

Steemit hayatımda neyi değiştirdi?

Steemit sayesinde hayatımın rutin hali biraz değişti. Müzik yapmaya başlamama sebep olduğu için artık daha iyi hissediyorum ve motiveyim. Henüz ciddi bir gelirim olmasa da zamanla kazanmaya başlayacağıma inanıyorum ve ek gelir elde edebileceğim için mutluyum. Bu sebeple sistemli bir şekilde nasıl ilerleyebilirim araştırıyorum. Kendimi geliştirmek, faydalı olmak ve kazanabilmek adına çaba gösteriyorum.

Bunun dışında kripto para hakkında birçok şey öğrendim. Sağolsun @kusadasi güzel şeyler yapıyor. Hem bizler için ek gelir oluyor hem de tecrübeli arkadaşların kripto para bilgilerinden faydalanıyoruz.

dsound.png

Steemit hayatımda neyi değiştirecek?

Steemit ile ilgili olarak uzun vadeli düşünüyorum. Eğer @DSound ve diğer platformlar sayesinde güzel gelirler elde edebilirsem uzun vadeli düşünerek bol bol steem power almayı düşünüyorum. Bu sayede hesabım daha da gelişecek ve daha dikkat çeken daha fazla kazanan ve kazandıran biri olacağımı tahmin ediyorum.

Bu sayede normal hayatımdaki maaşımdan daha fazla kazanabileceğimi ve bu kazancımı zamanla sürekli katlayabileceğimi düşünüyorum. Böylelikle hayat standartlarım da paralel olarak iyileşecektir. Tabi bunun için sistemin işlemeye devam etmesi ve kripto paraların ayakta kalması gerekmekte. Bakalım zaman ne gösterecek... Ben umutluyum :)

Resim Kaynak: steemit.com

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62014.91
ETH 2410.27
USDT 1.00
SBD 2.50