Bugün Ücretsiz Coinlerini Aldın mı?

in #tr6 years ago

nBLF6.jpg

SwiftDemand Nedir?

Swiftdemand kullanıcılarına hergün 100 swift veren bir temel gelir projesidir. Swiftdemand' ın amacı kendi deyimlerine göre: " Dünyadaki fakirliği bitirmektir ". Bu siteye üye olduğunuzda hergün 100 adet swift hesabınıza tanımlanır. Yapmanız gereken tek şey her gün siteye girerek Claim butonuna tıklamak ve swiftleri hesabınıza aktarmak. En fazla 7 gün bekleyebiliyorsunuz. 7 günü geçtiğiniz taktirde mailinize uyarı mesajı geliyor ve sistemde 700 swiftiniz bekletiliyor yani artmıyor. Bunun amacı ise yaşadığınızdan emin olmalarıdır.

Swiftdemand Güvenilir mi?

Ben şahsen 77 gündür swift topluyorum yani şuan 7700 swift' im var. Bu swiftler sitenin kendi içerisinde bulunan markette harcanabiliyor. Şu an itibarı ile markette satın almaya değer pek bir şey göremedim. Ama site kalkındıkça bir çok yeni şeyin ekleneceğini düşünüyorum. Aynı zamanda swift karşılığında bizler de satış yapabiliyoruz.

Sistemde şuan ortalama 200.000' den fazla üye var. Bu sayı dünya genelinde 5 milyon olduğu zaman günlük verilen swiftlerin kripto para (muhtemelen eth) olarak alabileceğimiz ve temel gelir sahibi olabileceğimiz söyleniyor. Bana sistem mantıklı geldi. Neden derseniz Amerikada birinin cebindeki 1 dolar afrikadaki birinin belki de 1 haftalık yiyeceğine karşılık gelir. Yani gelirler paylaştırılabilirse fakirlik azalabilir. Unutmayın dünyada herkese yetecek kadar herşey var fakat dağılımı yanlış.

Bana kendi adıma güven verdi çünkü kullanıcılardan bir talebi yok ve gelecek vadeden belli bir kullanıcı sayısına ulaşmış bir proje. Bu yüzden ben her hafta siteye giriş yapıyorum ve swiftlerimi claim yaparak talep etmeye devam ediyorum. 5 milyon üyeye 3 senede ulaşsa bu 1095 gün yapar her gün 100 swiftten 109500 yapar ve bunun karşılığında 1 eth alsam dahi bu emek verilmeden alınan bir ücrettir ve ülkemizde doların 5 tl' ye yaklaştığını düşünürsek çok iyi bir ücrettir.

nBOnp.jpg

SwiftDemand' ın Geleceği Var mı?

Ben sistemin geleceği olduğu konusunda olumlu görüşe sahibim. Sonuç olarak üye sayısı artıyor ve bizlere ücret ödemeyeceğini düşünsek bile marketindeki satılan şeyler ile bile kar elde edebiliriz.

Airdrop olarak denenmesi gerektiğini düşünenlerdenim. Sistemin popülerliği arttığı zaman iyi kötü mutlaka bir getirisi olacaktır. Bu yüzden buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

Swiftdemand Twitter
Swiftdemand Blog

Sort:  

Merhabalar, küratör projesi kapsamında yazınızı değerlendirdim.
Etiket olarak #cointurk'ü kullandığınız için teşekkür ederiz.
Yazınız için sizi tebrik ederim.
@try-market ve @kusadasi ekibi ile projelerimiz devam ediyor. Her gün 15 civarında yazı seçip aşağı yukarı 1$ civarlarında oylar veriliyor. Bugün siz de seçildiniz.Bir kaç saat içerisinde oyunuzu alacaksınızdır.

Discord kanalımız

Teşekkür ederim

Bu arada küratör sergisi yazısında yer almak isterseniz incelemenizi tavsiye ederim :)

Tabi ki her zaman yer almak isterim :)

kaybedecek bir şeyim yok düşüncesiyle üye oluyorum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

Aynen ben de o sebeple üye oldum bakalım umarım bir yerlere varır

Anlatım dili olarak kendini okutan bir yazı kalemine sağlık hocam, Swift olayını da incelemeyi düşünüyorum.

Teşekkür ederim hocam tavsiye ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84