You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çürük Meyvelerden Meyve Suyu Yapımı

in #tr7 years ago

Bunun gibi daha onlarca paketlenmiş ve farklı gıda türlerindeki ürünlerde kim bilir daha neler oluyordur. Ben de çok büyük entegra sucuk üretim tesislerinden birinde denetim yapan bir abiden salam ve sucuk nasıl yapılıyor konusunu dinlemiştim. Dehşete düşersiniz! Benim kendi görüşüm şudur. Paketlenmiş ve özellikle de uzun ömürlü olan hiçbir gıda sağlıklı değildir. İşin içine bir de yüksek kazançlar girince ne acıdır ki insan sağlığı çok daha geri plana atılıyor. Burada bizlere düşen bilinçli tüketici olmak. Devlete düşen de bu tarz insan sağlığıyla oynayan kim ise gözünün yaşına bakmamak. Çok ağır cezalar ve tekrarları durumunda da kapatmaya gitmektir.

Sort:  

Biz gençler olarak bu şekilde düşünen az sayıda bireyiz. Bu konu genelde "emekli muhabbeti" olarak adlandırılıyor fakat esas bizlerin bilinçlenmesi gerekiyor. Çünkü günden güne hazıra daha da alışıyor/alıştırılıyoruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61904.94
ETH 2583.24
USDT 1.00
SBD 2.57