ROCKZ İle Yatırımlarınız Güvende Olacak

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba değerli okuyucularım sizlerle yeni gelişmekte olan projelerden bahsetmek benim için her zaman heyecan verici olmuştur. Gerçek hayata yönelik gerçek problemleri çözen projeleri çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bugün tanımımıza uygun yeni bir proje keşfettiğim için sizlerle paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi her gün onlarca yeni projenin ortaya çıktığı blockchain dünyasında tamamını incelemek çok zaman alıcı bu sebeple geleceği parlak olduğunu düşündüğüm projeleri sizler için seçmeye devam ediyorum. Son zamanlarda ortaya çıkan sanal para birimleri, en kısa sürede yüksek gelir elde etmek isteyen birçok yatırımcının ve yatırımcının ilgisini çekmeyi çoktan başardı. Bununla birlikte, şu anki istekleri, kripto para birimi endüstrisi dünyasında aşağıdakileri içeren belirli sorunlarla ilişkilidir.

İncelememize projenin tanıtım videosu ile başlamak istiyorum. Merak etmeyin ingilizce olan kısımları yazımda açıklayacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63033.54
ETH 2434.49
USDT 1.00
SBD 2.54