Jarvis Borsası Yenilikler Sunuyor

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba değerli okuyucularım, sizlere blockchain dünyasındaki yeni fikirleri tanıtmaktan, sizlerle birlikte yeni projeleri incelemekten büyük keyif alıyorum. İncelemelerim sırasında beni heyecanlandıran projeleri sizlere sunuyorum. Hızla gelişen kripto para teknolojisinde her gün onlarca yeni fikir ortaya çıkıyor ve bu fikirleri takip etmek oldukça zaman alıcı ve seçim yapmak zor. Seçim yapmanızı kolaylaştırabilmek ve sizler için yol gösterici olabilmek için uzun süreler boyunca çalışmaya devam ediyorum. Bazı projeler hakkında okumak bile zaman kaybı iken bazılar geleceğe yönelik parlak umutlar vadediyor bize. Bugün yine geleceğinin parlak olduğunu düşündüğüm bir projeden bahsetmek istiyorum. Kripto endüstrisi bu yıl düşüş eğilimine girse de ve çoğu ICO işine başlamak için yeterli para biriktiremese bile, bazıları da yatırımcılarını aldatmak istiyorsa da, henüz hala çok fazla blok zincirleme yeniliği var. Bunlardan biri, finansal hayatımızın nasıl daha kolay hale getirileceğidir. Her şeye rağmen piyasa hala ayakta ve yeni fikirler üretiyor, Jarvis bunu yapmak isteyen projelerden biri.

jarvis_website_logo.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76