Tekrar Merhaba Steemit

in #tr6 years ago

Steemite katılalı çok uzun bir süre olmadı ama çok fazla ilgilenmiyordum. Bundan sonra Steemit ile daha çok ilgilenim daha çok paylaşımlar yapacağım. Paylaşımlarım eskiden olduğu üzere sanat ile ilgili olacak yine ve #TR tagını desteklemek için paylaşımlarımı #TR tagı altında yapacağım. Burada insanlar gerçekten güzel işler yapıyorlar ve bende artık bunun bir parçası olmaya karar verdim. Öncelikle ne tür sanatsal çalışmalar yapıyorum bunun için bir kaç örnek vereyim size eski paylaşımlarımda olan eserlerimi burada sizinle paylaşıyorum.


Denizlerin tanrıçası adlı çalışmam

Kara kalem çizim


Tanrıçaların Kralı

Buna benzer çalışmalar yapıyorum ve artık bu çalışmalarımı ve hikayelerini sizlerle paylaşacağım.

Sort:  

Hepsi çok başarılı hikayelerini merakla bekliyorum :)

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Çizimleriniz harika 👍
Yazınızı @trliste de önermek isterdim ama Curation trail de olmadığınız için@trliste de öneremedim malesef :(

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62837.82
ETH 3037.45
USDT 1.00
SBD 3.80