You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazandığınız Ödülleri Nasıl Değerlendiriyorsunuz?

in #tr6 years ago

Steemit e hem düşüncelerimi paylaşacağım hemde ek gelir edineceğim bir platform olduğunu düşünerek başladım. Şimdiye kadar nakite çevirmeye değecek bir kazancım olmadı. İlk başlarda yer edinmek ve hesabı güçlendirmeye odaklandım. Elde ettiğim ufak miktarları botlara göndererek daha fazla getiri elde etmeye çalıştım. Ancak çok randımanlı bulmuyorum botları. Çoğu zaman çok az bir getiri bırakıyordu. Ancak botlardan başka da fazla kazanma imkanı bulamıyordum. Eğer benim gibi istikrarlı bir şekilde paylaşım yapmıyorsanız, kalitesiz birşey yazmaktansa hiç yazmamayı seçiyorsanız ilerlemeniz yavaş oluyor. Sonra steemit in uzun vadeli bir yatırım olduğunu düşündüm. Meritokratik bir yapı olduğu için sistemde sp elde etmek daha fazla yararlanmak demekti. Kazandığım sbd lerin bir kısmını sp ye çevirdim. Az bir kısmı ile de blocktrades den sp delegasyonu yaptım denemek için. Düzenli paylaşım yapmak ve popüler kültüre hitap etmek daha fazla kazandırdığı bu platformda. Ama ben önem verdiğim şeyleri paylaşarak ilerlemek istiyorum. Tesla model x alabilmek hayali ile başladığım steemit yolculuğuna "damlaya damlaya göl olur" düsturu ile devam ediyorum. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58140.63
ETH 3077.94
USDT 1.00
SBD 2.33