You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Psikolojisi: "Upvote'lamak ya da Upvote'lamamak! İşte Bütün Mesele Bu"

in #tr7 years ago

Yazdıklarınızın büyük bir kısmına yürekten katılıyorum. İnsanlar büyük hayallerle giriyor bu platforma. Mesela ben tesla model s alacak kadar kazanabilmeyi hayal ediyordum:-) Ancak öyle kolay değil bu işler. Aynen söylediğiniz gibi emekle bir fidan gibi büyütmek gerekiyor hesabımızı. En çok ihtiyacımız olan sabır ve birbirimizi desteklemek. Steemit için meritokratik kavramı kullanılıyor. Yani güçlünün daha fazla söz sahibi olduğu bir platform. Maalesef bu durum ciddi bir asimetri yaratıyor. Minnowlar olarak whale lerden medet ummaktan çok beraber ekipçe büyüme fikri bence hem daha makul hem de daha olası. Çünkü kaç whale in radarına gidebiliriz ki. Ama düzenli takip ettiğimiz minnowları desteklersek birçok potansiyel whale i büyütmüş ve radarında olmuş olacağız. Bu güzel analiz ve tavsiyelerin için teşekkür ederim. Kaliteli paylaşım.

Sort:  

Ben teşekkür ederim. Yorumlarınız çok değerli. Whale'lerin çok para getiren paylaşımlardaki upvote dağılımlarına şöyle bir bakıyorum da bir çok minnow var. Aslında hatırı sayılır ölçüde minnow katkısı var. Ama minnowun bu işten curation olarak kazandığı oldukça cüzi. Yani aslında bana sorarsanız boşa harcanmış bir oy gibi birşey. Halbuki minnowlar bilinçli olup oyunu (çok aşırı kaliteli olmadıkça) whale'i şişirmek için kullanmasa ve diğer minnowlara kullansa zamanla sizin de bahsettiğiniz asimetri ortadan kalkmaya başlayabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59181.56
ETH 2521.00
USDT 1.00
SBD 2.47