You are viewing a single comment's thread from:

RE: Peri Gazozu'nun İzinde

in #tr5 years ago

Merhaba, çok güzel bir yazı olmuş. Türkçe yazanları arada sırada okumaya çalışıyorum. Bu kadar güzel yazanlar olduğunu bilmek güzel burada. Hala yazmaya devam etmeleri daha güzel. Diğer yazılarınıza da bir göz gezdirmek isterim.
Kitaptan daha çok filmi merak ettim. Sanki kitaptan alıntı gibiymiş hissi uyandırdı. Kitaptan geçenler de sanırım şurada anlatılıyor. Bunları okumak istemezdim:

Kızılırmak'ın serin sularında gözlerinin önünde yitip giden çocuğun çırpınışlarını, Sivas'taki yangında can verenleri, töreye kurban edilen kızları, sevdiği tarafından katledilen birinin cüzdanından çıkan ve yine katiline ait olan kanlı vesikalık fotoğrafı, yetim çocukların şehit babalarının bayraklı tabutlarına sarılışları

:-(

Sort:  

merhaba, teşekkür ederim güzel sözleriniz için🙏
yazmak biraz da insanlarla güzel oluyor, umarım az da olsa burada yazmaya devam eder sevdiklerim:)

Kitaptan daha çok filmi merak ettim. Sanki kitaptan alıntı gibiymiş hissini uyandırdı.

aslında film bu kitapta bahsi geçen anılarının birleşiminden oluşuyor diye tahmin ediyorum
filmdeki doktor kendisi, yani ben öyle düşünüyorum:)

Bunları okumak istemezdim.

kitapta komple dram yoktu; yaşanmışlıklar, bir köy doktorunun kapısını çalan insanlar ve hikâyeleri ile genç bir doktorun olaylar karşısında hissettiklerinden oluşuyor.
acı tatlı her şey yani..
o yüzden okunmasını isterim, galiba ben ara ara elime alıp rastgele bir sayfasını açıp okurum..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64256.72
ETH 2794.77
USDT 1.00
SBD 2.65