You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'e Başlarken 2

in #tr5 years ago

Palnet'i düzelttim teşekkürler. RHB için de 'review anything' yazmışlar. Bu da bir yorum olduğu için bunda kullanmamda bir sakınca yok. SCT de çok genel göründü incelemelerimde. Daha detaylı yazmaya çalışıcam hepsini umarım. Oy verenler arasında o etiketteki coini olan varsa o coinden kazanmış oluyoruz diye anladım ben. İleride daha spesifik etiketlere hitaben yazmaya çalışırım.

Tribes denmesi pek anlaşılır gelmedi, türkçe bişeyler uydurabiliriz belki: Yancı site gibi :)

Teşekkürler tekrardan. Sizi discordda bulamadım bu arada.

Sort:  

Review anything deseler de bununla alakalı ayrıntılı bir post hazırladılar, nasıl olması gerektiği gb.

Doğru anlamışsınız, sizi oylayanlarda hangi token varsa ve sizin etiketleriniz de onunla alakalı ise bir şeyler kazanıyorsunuz. Ama çok cüzi rakamlar.

Kolay gelsin. Ben sizi bulurum, bu ara yoğunum.

You got a 28.82% upvote from @minnowvotes courtesy of @elektroyazilim!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68845.40
ETH 3281.32
USDT 1.00
SBD 2.65