Steemiti bırakıyorum !!

in #tr6 years ago

Bugün oluşan yanlış anlaşılma yada benim yaptğım hatadan dolayı karalisteye girdik. Bugünden itibaren artık yazı yazmayacağım. Belki başka hesap ile geri dönebilirim. Yazılarımda kaynak göstermediğim için çalıntı yazıları olarak algılandığı için eksi upvote yedim. Hesabımla güzel zamanlar ve güzel insanlar tanıdım umarım yeni hesap açarsam buradan sizi bildiririm. Dikkat edin kendinize :)


Sort:  

Nasıl yani birkac tane kaynak gostermedin diye mi oldu

Öyleymiş belki bir dahaki sefere dikkat ederiz sizde dikkat edin. Başka hesap ile devam edebilirim belki

Ya hocam bana da yorumda bu chealt uyari verdi alinti yerlerini kaynak gostermedim diye.yani uyari verdiginde ne oluyor ki onu anlamadim

Aynen bende öyle oldu

Kaynak derken hocam. Yazıları başka bir yerden mi alıyordunuz? Yoksa görseller için mi?

yani nerden bilgi aldığına dair kaynak ekleyecekmişiz yazılara

Congratulations @hawk28! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @hawk28! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00