İNANMIYORSAN SAYGI DUY EYYYYYYYY HOLLANDA!

in #tr6 years ago

 

Sevgili din kardeşlerim, hepinizi saygıyla selamlıyorum.

Dün avrupanın köyü Hollanda saygısız bir karara imza attı. Mübarek din kardeşimiz  Mienke de Wilde'in, kutsal kitabımızda yazan şekillere göre başını örterek çekinmesi gereken fotoğrafa izin vermedi! EYYYYYY HOLLANDA SEN KİMSİN? 


Hollanda Devlet Konseyi, Pastafaryanizm ya da Uçan Spagetti Canavarı Kilisesi'nin bir din olmadığı yönünde karar alarak, bu hareketin takipçisi olan Mienke de Wilde'ın pasaport ve ehliyet fotoğraflarında başında makarna süzgeci ile poz verme teklifini reddetti.  

Kaynak: Sputnik


Buradan bütün Pastafaryan kardeşlerim adına sesleniyorum. EYY HOLLANDA, EYY ATAYİZ, EYY DİNSİZ HOLLANDA, İNANÇLARIMIZI NASIL HİÇE SAYARSIN? NE HAKLA SEN BİZİM İNANCIMIZI TANIMAZSIN? İNANMIYORSAN DA SAYGI DUY EYYYYY HOLLANDA!

 


Din kardeşlerim, inşSpagetti Hollanda bu hatasından geri dönecektir. Gerçek yaradıcısından özür dileyip, dinimiz pastafaryanizme geçecektir.


 Başlangıçta söz vardı, Ve o söz “Aaaağğğrrhh!” idi. PIRATICUS 13:7  

Her şey ayetlerimizde açıkça belirtilmişken nasıl olur da hala reddedebilirler anlam veremiyorum. 

Yazımı, Kutsal Kitabımızdan bir alıntıyla bitirmek istiyorum;

 NİÇİN UÇAN SPAGETTİ CANAVARI DİNİNE GEÇMELİSİNİZ
Gevşek ahlaki standartlar.
Her Cuma dini bayram.
Bizim Cennetimiz ÇOK daha iyi. Striptizci Fabrikamız VE bir de Bira Volkanımız var. 
 Bizi otuz günlüğüne deneyin; eğer bizden hoşlanmazsanız, eski dininiz sizi seve seve geri kabul edecektir.

RAMEN!



Görsel, "inanmıyorsan saygı DUY" cümlesindeki DUY için konulmuştur. Ampul ve ışık ise dinimizin insanları aydınlatmasını temsil etmektedir. Link
İkinci görsel
Üçüncü görsel

Sort:  

Very good post. What's your country brother?

Im from Turkey.

merhaba teşekkürler yazı için kardeşim blog yazılarımı oylayıp yorum yazarmısın sende

Her yazıyı oylamıyorum dostum, sen üretmeye devam et, içeriklerin ilgimi çekerse bakarım, iyisini kötüsünü söyler gelişmen için fikirlerimi sunarım. Beğenmediğim hiçbir yazıyı oylamıyorum. Bu platformun bu şekilde gelişeceğini düşünüyorum.

İnşSpagetti :) ve DUY çok ince tebrik ederim.

Burada Pastafaryanları görmek harika! :)

me gusto tu post vote te sigo tambien me puedes seguir @juneiker ademas te recomendaria que pasaras a ver uno de nuestros pots

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75