Sort:  

Karnim acti zaten yaktin bizi...
Guzel payladim guzel kofte

Balonzo maaşı aldı bugün telefon edelimde ısmarlasın geyik

Köfte en sevdiğim nimet. Bu resim beni benden aldı resmen

Mutlaka öyledir ama resimler bana ait değil..Yarın arkadaşlarla buluşup akçabat köftesi yiyeceğiz..1 haftadır aklımızda

Başkan bu ne güzel bir şey ya istersen kaynak belirt bir dahakine alıntıdır yazmak yerine daha şekilli şukullu durur

Tarif benim tecrübelerim yalnız kimseyi kandırmamak için resimlerin bana ait olmadığını belirtmek istedim..

Allah'tan yemekten sonra gördüm,resimleri çok iyi bulmuşsun,tarifte harika :)

Beğenmeniz beni çok mutlu etti..Bence kendiniz yapmaya üşeniyorsanız bile mutlaka iyi bir lokantada yemenizi şiddetle tavsiye ediyorum

oldu mu şimdi ya! tüm stime yemek paylaşmayı mı yasaklasak acaba?

o kadarmı yani

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55214.91
ETH 2471.87
USDT 1.00
SBD 2.24