GOLDEN RETRİEVER

in #tr7 years ago

ilk dostum diyebilirim
20160704_145511.jpg
Yavruyken almıştık ellerimde büyüdü cok oyun istiyen bi köpekti paşamdı benim.
İki yıl baktım bu fotoğrafta bağlı olmasının sebebi oyunu çok seviyo bi insan görünce hopluyo zıplıyo etrafında dönüyordu birgün misafir geldi arıcılık yapıyor dedem arıların yanında durur yazları mecbur dışarda oturuyoduk misafirkerin de 2 tane küçük kızı vardı korktukları için bağlamak zorunda kalmıştık buzamana kadar hiç bağlamadıgım yavrumu bağladım 1 saat falan bağlı kaldı ama ondan sonra küstü ne oyun istedi ne oyun oynadı yemek yemeyi bıraktı aradan 4 ay gecti her gün eridi köpeğim en son ortadan kayboldu gitmesine üzüldüğüm tek dostumdu.
buraya yazim kimseya anlatamadığım derdimiburaya anlatmak istedim okursanız okudugunuz için teşekkür ederim..

Sort:  

geçmiş olsun hocam üzüldüm

saolun hocam

Çok sevdiğim bir türdür hocam. umarım evine geri döner

inşallah hocam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43