KRİPTO PARALARIN GELECEĞİ VE TÜRKİYENİN YERİ [cointurk 24. projesi] hakan8686#8615

in #tr6 years ago

İlk başladığım dönemler de bitcoine ve diğer kriptolara para olabilir gözüyle baktım, sanal para diyennlere kızardım. İşte bunlar sanal para değil dijital para veya kripto para demelerini isterdim.

Daha sonra aralıktaki düşüşten sonra araştırdım kafa yordum. Anladım ki ne dijital para, ne de kripto para sadece ve sadece dijital network den ibarettir.

Ben kripto para dünyasının hiçbir şeklide geleceğini olacağını düşünmüyorum.Nedenleri:

  1. Fırından ekmek çıkar gibi kripto para adı altında sanal network çıkıyor. ilk giren çok kazanıyor, son giren iflas.
  2. Kesinlikle kontrol ediliyor, hani dedikleri gibi merkezi olmayan değil, kontrol edilemeyen değil, tam aksine bütün herkesi kontrol altına alan bir yapısı var.
  3. Dünya da kabul görmeyen bir oluşumun Türkiye de geleceği olamaz.
    4.Bu zamana kadar çıkan olumlu haberlerin tam aksine olumsuzları da çıktı, kısacası kripto paralar bir oyun sayarsak bitcoin lider kaptan oyuncu diğerleri de altarnetif oyuncudur. Yalandır, dolandır.
  4. Modern sömürü aracıdır, ulaşamadıkları insanlara daha kolay ulaşmak için dijital varlıktır.
  5. Yeni bir sektördür, hayatımızda olmaya devam edecektir, hiçbir şekilde değeri yada karşılığı olmayacak ama insanlarda bundan vazgeçmeyecek, çünkü kolay para kazanma aracıdır.

Bu kadar olumsuz düşünceden sonra bir tane olumlu yanı var, bankalara ihityaç duymadan yüksek SWİFT ücreti ödemeden paranı istediğin ülkeye taşıyabilirsiniz.

Sort:  

İnsanlar bundan vazgeçmeyecekse nasıl hiç bir değeri olmaz ki...Aslında SiaCoin gibi Etheruem gibi son derece çözüm öneren değerlenme potansiyeli olan bir çok kriptopara olduğunu düşünüyorum.

insanlar bunun üzerinden para kazanmaktan vazgeçmeycek, siacoin ve ethereum'un fiyatları nerden buraya geldi, zirven en az 1/5 ine inmiş fiyatlardan bahsediyoruz, dipden alan kazandı, zirveden alan eridi, arkadaşım siacoin aldı 35.000 liralık şimdi ederi 6.000 tl kim kazandı alan mı satan mı? kolay para kazanma aracı olduğu için insanlar yani kazananlar vazgeçmeyecek.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57960.12
ETH 2482.73
SOL 155.31
SBD 2.43