Hayatta herşey kısmet

in #tr7 years ago

Dün akşam yemeğinden sonra biraz dışarı çıkıp dolaşmak, biraz hava almak biraz yediklerimizi sindirelim dedim. İlerleyen dakikalar da havanın soğuk olmasindan dolayı kendimi taşhan cafeye attım.
image
Taşhan cafenin tarihi dokusu, yeniden tarihimize kültürümüze uygun şekilde dizayn edilmesi çok iyi hoşuma gitti.
image

Ayrıca yiyecek içecekler çok kaliteli ve lezzetli ne ararsanız bulabilirsiniz.
image
Buraya kadar herşey normal harika. Başlık da dedim ya hayatta herşey kısmet diye, gelelim kısmete, garsona soda yani maden suyu siparişi verdim. Tabi soda geldi ama sanki biraz ılık geldi. Neyse garsona söyledim değiştirmesini ve garson değiştirmeye gitti ve eli boş geldi. Ne oldu ne soda yok dedim efendim dolap çalışmasını için soğuk soda yokmuş ve içemedim. Eve gelirken soda aldım. Yine ılık ve dolaba koydum hızlı soğuması için buzluğa attım. Şimdi hatırladım ve manzara resimlerde: )
image
Bir de gece 3,4 gibi bir ses duymuştum, anlam verememiştim şiddetli bir sesti, dolabın kapağını açınca herşeyi anladım. Uzun lafın kısası dün bana soda içmek kısmet olmadı.
image
Hayatta kismetten nasip den öte yol yok, onu bir kez daha anladım.

Sort:  

Güzel mekan yapmışlar. Kahve yi pek sevmem ama kahve icesim geldi :). Mekan hangi ilde.

Teşekkürler. Mekan bolu da:)

plastik şişe daha fena patlıyormuş sanırım. Nazar atmışsın :)

Plâstik şişeyi bilmem de cam bomba olmuş:)

Dediğin gibi hayatta herşey kısmet.

Evet bazen zorlamamak gerekir.

Güzel paylaşım olmuş , mekan çok güzelmiş👍

Teşekkürler.

Dostum öğrenci evindesin galiba o buzluk nasıl o kadar boş olabilir :D

Öğrenci değil de bekar evi:))

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 77.0% @lifeisbulltrap christmas upgoat, thanks to @simulasyon
Want a christmas boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @hakan8686 to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Bende ilik sodayi hic icemem ayrica sade ise kizilcahamam elma li ise sarikiz soda olmali:)))

asitli içeçekler ılık içilmez zararlıdır:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62195.97
ETH 2415.56
USDT 1.00
SBD 2.64