Mutluluktan Bir Kare [Cointurk Fotoğraf Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

Mutluluktan Bir Kare  [Cointurk Fotoğraf Projesi]

İnsanların kısacık ömrüne sığdırdıkları kocaman şeyler vardır. Bunlardan en önemlisi ailedir, aile olabilmektir. İnsanlar doğarlar büyürler kimi zaman mutlu kimi zaman mutsuz, kimi zaman üzgün kimi zaman neşeli şen şakrak kimi zaman suratsız, kimi zaman çekilmez olurlar. Bu zamanlarda bile onların yanında duran bir ailesi vardır.   Hayatımızdaki en büyük değerdir aile kavramı. Sıcak bir yuva, huzur ve mutluluğun adresidir aile. En kötü gününüzde bile, sizi ayakta tutan birbirinize sımsıkı sarıldığınız bir aileniz varsa çok şanslısınız demektir. Düşünüyorum mutluluk nedir acaba? Ailemle zaman geçirmek onlarla sohbet etmek gezmek eylenmek çocuklarınızla zaman geçirmek mutlu ediyorsa beni o zaman benim için en büyük mutluluk aile olabilmektir. Ve dünya tatlısı bir eşiniz ve çocuğunuzda varsa bizden mutlusu yoktur.


  -Eşim ve Çocuğum bu hayattaki en değerli hazinem ve mutluluk adresimdir. Bu yüzden bu konuyu gördüğümde tam benlik bir konu dedim ve o güzel Mutluluktan Bir Kare olan Fotoğrafı sizlerle Paylaşmak istedim.

*********************************************************************************

**********************************************************************************

-Hani derler ya paran yoksa mutlu olamazsın para herşeydir diye ben de tam tersini savunuyorum mutluluk parayı getirir. Misal @kusadasi ekibimizin harızlamış olduğu bu ödülle benim konu oy alırsa :-) tezimde başarılıyım demektir.       


Yüzünüzde tebessümün eksik olmaması dileğiyle…. Saygılar selamlar…

Cointurk Fotograf Projesi Yarışmasına  Katılmak İsteyenler Bu Linkten Ulaşabilir

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by habercitr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56166.62
ETH 2397.45
USDT 1.00
SBD 2.37