GoBaba KYC(Profil Onayı Tamamlandı)[Cointurk-GoBaba Ortak Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

GoBaba KYC(Profil Onayı Tamamlandı)[Cointurk-GoBaba Ortak Projesi]

Evet arkadaşlar daha önce @kusadasi ekibinin verdiği linkten gobaba sitesine kayıt olmuştum.

Ref link : https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Şimdi ise Gobaba sitesinde Excange(alım-satım) yapmak için KYC(Profil Onayı) istemektedir.
Bu esnada sizden birkaç evrak temin etmenizi isteyecekledir. Evrakları ve bilgileriniz eksiksiz olarak girdikten sonra onaylama aşaması çok kısa sürmektedir.Benim onayımı aldım artık Gobab Sitesinde alım-satım işlemlerime başlayabilirim
KYC onayı Fotoğraflarım


Adsız1.png


Adsız.png


Adsız2.png


Adsız3.png


Kayıtlı adım: AHMET
Kayıtlı E-mail Adresim: [email protected]

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56125.76
ETH 2526.68
USDT 1.00
SBD 2.27