Steemit'te Ödüllü Edebiyat Etkinlikleri Başlıyor

in #tr7 years ago (edited)

Merhabalar, edebiyata olan ilgiyi arttırmak için bundan böyle Steemit'te her hafta bir ödüllü edebiyat etkinliği düzenlenecektir. Minimum ödülün 3 SBD olmasını planlıyorum. İlk etkinlik pazar günü duyurulacaktır.

edebiyat-etkinlikleri.png

Takipte kalın. İlgi ve alakalarınıza teşekkürlerimi sunarım.

Sort:  

güzel bir proje

katılım olursa güzel projeler düşünüyorum. Bakalım, teşekkürler..

güzel bir fikir tebrikler:)

teşekkür ederim :)

Proje güzel,ama ilgi alanım pek değil !;)

teşekkürler gündogdu

Değerli dostum bu etkinliğini çok beğendim.
Şiir kitabı olan birisi olarak değerlendirmeler ve etkinlik takibi konusunda birlikte yol almak isterim benden bir yardım istersen yanındayım. SBD miktarı arttırmak gerekirse destek olurum. Bu gibi etkinlikleri düşünüyorum bende.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34