Edebiyat Etkinlikleri 2 Roman Çekilişi (Kitap ve SBD Ödüllü)

in #tr6 years ago (edited)

#edebiyat-etkinlikleri etiketiyle etkinliklerimiz hız kesmeden devam ediyor. 2. Etkinliğimiz olarak #roman-cekilisi etkinliğini başlatıyorum. Hemen bu postun altına istediğin bir roman adını yazarıyla birlikte yaz. Yapılacak olan çekilişle kendi belirlediğin romanı kazanma şansını yakala. Bitti mi? Hayır, bu postun tüm SBD gelirleri de senin olsun.
roman-cekilisi.png

Çekiliş Nasıl Yapılacak?


Çekilişin sadece bir kazananı olacak ve kazanan postta biriken tüm net SBD'leri ve istediği kitabı kazanacaktır. Çekilişimiz Wmaracı'nın çekiliş aracı ile internet ortamında gerçekleştirilecek ve çekilişin ekran görüntüsü yayınlanacaktır. Çekiliş aracına buradan ulaşabilirsiniz.

Katılım Şartları Nedir ve Çekilişe Nasıl Katılabilirim?


Katılım şartları açık ve nettir. Çekilişe katılmak yorum yapmak kadar basittir. Katılım şartları aşağıdaki gibidir.

  • Bu posta upvote verin
  • Bu postu resteem yapın
  • @guyruli'yi takip edin
  • Yorum kısmına istediğiniz bir roman adını ve yazarını yazın, yarışmaya katıldığınızı belirtin
  • En fazla bir kitapla çekilişe katılabilirsiniz.
  • Türkiye'nin dışına kitap gönderilmeyecektir.
  • Çekilişe katılan herkes kuralları kabul etmiş sayılır.
  • Ödülümü Nasıl Alacağım?

    Ödül kazanan katılımcı açıklandıktan sonra kendisinden adres bilgileri istenecek ve kitap kendisine kargo ile yollanacaktır. SBD ödülü ise çekiliş yapıldıktan hemen sonra kendisine transfer olarak yapılacaktır.

    Etkinlik Süreci Kaç Gün ve Etkinliğe En Son Ne Zaman Katılabilirim?

    Ektinlik süresi bir haftadır. Etkinliğe en son 2018 18 Mart Pazar günü Saat 23.59'a kadar katılabilirsiniz.
    Tüm katılımcılara başarılar diliyor, teşekkürlerimi sunuyorum.
    Sort:  

    Katıldım. Ahmet Hamdi Tanpınar - Huzur (örnektir.)

    Katıldım. Cengiz Dağcı - Onlarda insandı

    Sah ve sultan.İskender Pala.katıldım

    ken kesey-guguk kuşu herkese bol şans, bende varım.

    Katıldım. Jean Christophe Grange-Kurtlar İmparatorluğu

    You got a 3.99% upvote from @adriatik courtesy of @guyruli!

    Katıldim Nihal Atsiz-Ruh Adam

    KATILDIM. Gabriel García Márquez - Kırmızı pazartesi

    Güzel seçim 👍

    TEŞEKKÜR EDERİM..

    Çekilişi biraz geciktirdim kusura bakmayın. Bir sorun olmazsa yarın çekilişi yapacağım.

    Coin Marketplace

    STEEM 0.19
    TRX 0.12
    JST 0.027
    BTC 61213.69
    ETH 3320.21
    USDT 1.00
    SBD 2.46