Okkalı Virgül

in #tr7 years ago

inanıyorum, dünya çok eğlenceli bir yer olacak.
ama;
agorafobinin, "burası agora mezbahanesi" nden ortaya çıkabileceğini düşündükçe de,
durumun pek parlak olmadığını anlıyor ve inancımı kırıyorum.
eğlenceli olursa şayet,
çekip gitmek, belki;
hatrı sayılır bir eylem olabilir.
belki de silkilmek üzere olan bir yakanın ucunda durabilir...
ama; tahta bir bavulun hüznünü yaşayan ruhla gidersen,
mutlaka yolluk al ve
bir insan hazırla -bol içli-
-ve ben yalnız- sevinç tevs'i dinliyor olacağım,
tüm alt metinler karışık...
öyle ya " ama arkadaşlar iyidir" diyor mahsun süpertitiz.
o'nu dinleyecek olursak durum harika,
ama, arkadaş zekai özger de iyidir hanımefendiler ve beyefendiler.
o'nu dinleyecek olursak da;
(zeki müren'i sevelim)
ah.. kahrolsun tüm absürd kıyaslar...
o zaman sıradaki parça,
içini yeni açan dinleyicilerimiz için gelsin:
evanthia reboutsika / carousel...
aslında,
pek âlâ anlayabiliriz, dünyanın sessizliğini öğrenebilirsek,
ezgileri ve carousel'i...
tanrım! o da ne?
gözlerime inanamıyorum,
gördüklerim bir afterimaj ol-ma-lı!
atına binmiş bir karınca,
-son karesi gibi red kit'in adeta-
gitmelisin zaten, sevmiyorum seni.
git ve bir quadratura ol.
biliyorsun, dünya bir yanılsama..
ama, ama;
siz yine de ağustos böceklerini çok yanlış anlıyorsunuz,
ve fevk'alalade' bir şekilde,
karıncaların da ekmeğiyle oynuyorsunuz...
Screenshot_2017-12-02-19-28-39.png

Sort:  

Very Good :)

Çok teşekkür ederim. :)

nostaljik içten bir yazi ve fotograf :) tebrikler

Nazik yorumunuza kocaman teşekkürler. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55948.41
ETH 2523.83
USDT 1.00
SBD 2.31