Steemit ile Tanışma Hikayem [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

Steemit ile arkadaşım @mesafe sayesinde tanıştım. Bana sistemi anlattı ve Steemit'ten çok şey öğrendiğini anlattı. Hemen üye yaptı ama ben çok sıcak bakmıyordum.Çünkü zaman ayırmam gerektiğini biliyordum ve gerçekten benim için zaman önemli. Beni tekrar aradı ve Steemit'ti inceleyip incelemediğimi sordu. Tabiki incelemeye zamanım olmamıştı. Tekrar aradığında kazanmaya başladığını ve artık bir adım atmam gerektiğini söylemesiyle kendimi bu platformda buldum.

images.jpg

Önce telaşla bir post yazdım. Tam da ben üye olduğum dönemde sbd baya yüksekti. Ama ne yapayım, nasıl yapayım kafam karma karışıktı. Sistemi öğrenmek lazım, yapılması gerekenler yapılmaması gerekenler. Mesafe ve discorddaki arkadaşların sayesinde, paylaşılan eski ve yeni yardımcı postlardan okuya okuya çok bilgi edindim ve hala ediniyorum. Kişisel gelişim kitaplarını, yazılarını okumayı seviyorum. Sevdiğim alana yönelip, kendimce postlar paylaşmaya başladım.

indir.png

Güzel arkadaşlıkların kurulduğunu gördüm.Sanal ortam da olsa güvenilecek insanların hala var olduğunu görmek çok güzel bir duygu. Türklerin birbirine destek olmaya çalışması da gurur verici.

Kripto paralarla ilgili de bilgi sahibi oldum.Ben de yeni yeni bu konuda bilgi sahibi olmaya başlamıştım.

0_Zy07FXVXirb5bAyE_.jpg

Burası çok değişik bir dünya.Başladığınız zaman bırakıp gidemiyorsunuz.Ama paraya odaklanırsanız da kalmak istemiyorsunuz. En güzeli, hırslanmadan zevk alarak, akışına bırakıp öğrenmeye devam edip tadını çıkarmaya çalışmak yapılması gereken en güzel seçim olacaktır.

Resim

Resim

Resim

Sort:  

"Paraya odaklanirsaniz kalmak istemiyorsunuz" cok dogru arkadasim .
Buranin saminiyetine alisip guzek arkadaşlıklar kurunca da baska sosyal aglarda pek vakit geciremiyorsun :))

Doğru söylüyorsun. Hala buradayız 😊

En güzeli güzel dostluklar biriktirmek 😃 iyiki varsınız 😃

Evet bence en güzel tarafı bu. 😉

Hem öğreniyoruz hem öğretiyoruz hemde dostluklar kuruyoruz 😊😊

Gerçekten bazen insan yoruluyor. 😁

Çok haklısınız ogrenerek yavas yavas yolumuza devam etmek en guzeli 😊

Evet telaş etmemek lazım. 😊

Congratulations @gulfuren! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Keyifli bir yazı olmuş tebrik ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28