You are viewing a single comment's thread from:

RE: Matematiği Tüm Çocuklara Eşit Şekilde Öğretmek Nasıl Sağlanabilir?

in #tr6 years ago

Yazılarınızı severek okuyorum. Her öğretmen keşke bu bakış açısıyla öğrencilerine bakabilse. Öğrencilerin çok şanslı. Geçen seneki matematik öğretmeni çocukları devamlı küçümsüyor ve hakaret ediyordu. Bu seneki öğretmen ise çocukların seviyelerinin farkında olmadan öğrencilerine davranan bir öğretmen. Çocukta geçmişten gelen olumsuz olaylar ile birlikte ben artık yapamam düşüncesiyle matematiği bırakınca hayat yolu da değişiyor. İzmir de olmanızı ne kadar çok isterdim anlatamam.Teşekkür ediyorum ve tebrik ediyorum.💖

Sort:  

Yorumunuz beni ne kadar mutlu etti anlatamam. 😊 Her öğretmen anlatmaya çalıştığım davranışları sağlayabilse birçok öğrenci kendini keşfedebilir aslında, yapılacaklar çok basit. Önemli olan uygulama kısmı. Sizinle düşüncelerimiz aynı, keşke ben de bir süreliğine de olsa İzmir'de olabilsem.. Asıl ben bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum size. 💞

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99