Kelimelerin Enerjisi

in #tr7 years ago (edited)

Günlük hayatımızda olumlu ve olumsuz kelimeler kullanırız. Kullandığımız her kelimenin enerjisi vardır. Ağzımızdan çıkan her sözün bize geri dönüşü, olumlu ise olumlu, olumsuz ise olumsuz olarak bize geri dönüş yapar.

maxresdefault.jpg

Düşüncelerinize odaklanıp ve farkına varıp olumsuz düşüncenin yerine olumlu düşünceyi koyduğunuz anda, hayatınızda ki güzelliklerin nasıl arttığına şaşıracaksınız. Yaşadığımız olayların bazılarına, yüklediğimiz enerjiler yön vermektedir. Küçük ve basit bir örnek vermek istiyorum :

Çocuklarımıza “ bardağı kıracaksın” dediğimiz anda bardak kırılır ve bunun üzerine çocuk bir de azar işitir. İyi de çocuğun burada bir suçu yok ki  Bu enerjiyi olaya yükleyen sensin. Bu şekilde söylemek yerine :

“Bardağa dikkat eder misin?” diyerek ama içimizden de “ ay şimdi düşürecek “ diye düşünmeden nötr olabilirsek, olumsuz duyguyu da önlemiş oluruz. Elimizden geldiği kadar olumlu cümleler kurmaya çalışalım. Farkındalığınız artıkça, inanın olumsuz cümlelerinizin nasıl azaldığına şaşıracaksınız.

words-1078x516.jpg

Ben çok küçük bir örnek verdim. Sizden ricam, lütfen düşünün hayatınıza sözleriniz ve düşüncelerinizle çektiğiniz olumlu ve olumsuz düşünceler nelerdir? Yorumlarda paylaşırsanız mutlu olurum. Biraz farkındalığımızı harekete geçirelim. Şifa olsun.

Resim

Resim

Sort:  

Yeni araba alan birine kazasiz belasiz demek yerine hayirlisi olsun demek daha iyi olacaktir.
Super bir post olmus.
Hergun kendimizi olumsuz cumle kurarken yakalamaliyiz. Boylece gunler gectikce olumsuz cumleler yerini olumluya bırakacaktır.
Yazini cok beğendim :))

Örneğin çok güzel. Kazasız belasız diyerek olumsuz enerjiyi çekmiş oluyorsun. Dualarmızda Allahım,
hastalık verme yerine, sağlık verme duanın gücünü de artıracaktır. Ben teşekkür ediyorum.

"@trbooster yardım"

Cok guzel anlatmissin. Kucuk bir gulumseme her seyi degistirir . Tebrik ederim

Teşekkür ediyorum. 😊

Güzel paylaşım olmuş eline saglik . Önce düşünüp oyle konuşmalıyız tartmalıyız. Olumlu düşün olumlu yaşa 😄😄

Ne kadar olumluya bakarsak olumsuzu hazmetmemiz o kadar kolaylaşıyor. Teşekkür ediyorum.

yine guzel bır konu ve guzel bır yazı pozıtıf enerjının kaynagına ınmıssın tebrıkler.

Teşekkür ediyorum. 😊 Hayatın zorluklarına odaklanmak yerine elimizden geldiğince kolaylaştırmalıyız diye düşünüyorum.

Makalen cok guzel, bana Rhonda Byrne'nin The secret kitabındaki öngörülerini anımsattı. İrade ve kader ölçüsünde bakmakta da fayda var derim.. Emeğinize sağlık. @gulfuren

Kitabı merak ettim. Okunacaklar arasında yerini aldı. Aslında şükredeceğimiz çok şeyimiz var ve olumsuzluklara odaklanmak gereksiz. Yalnız kader ve irade derin bir konu. Teşekkür ediyorum. 😊

Kesinlikle katılıyorum. Yüzdeki bir gülümseme bile günü kurtarabiliyor.

Bol gülümsemeli günler diliyorum😊

gerçekten sözlerin de bir enerjisi var bizi ve çevremizi etkiliyor, teşekkürler güzel şeyler hatıra getirdin:)

mesela; eskiden insanlar 'ışığı yak' demezlermiş yakmak olumsuzluk barındırdığından 'ışığı uyandır' dermiş..
aynı şekilde 'lambayı söndür' yerine 'lambayı dinlendir' derlermiş..
ne incelik hem hallerinde hem sözlerinde😊

İşte olay bu. Ben eski zamanlar da yaşamak isterdim. Düşünceler ne kadar sade ve ince değil mi? Ben teşekkür ediyorum.

Ağzımızdan çıkan kelimeler olumlu yada olumsuz, kendimizi veya çevremizdeki insanları etkileyebilir. Bu konuda dikkatli olmak lazım. Sürekli kendimize ve çevremizde ki insanlara iyi telkinlerde bulunmalıyız ...

Dedikleriniz çok doğru.Teşekkür ediyorum.

dünden kalan eksikliğim varmış :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.23
ETH 2545.47
USDT 1.00
SBD 2.67