Sokak hayvanlarını besleyelim! (Cointurk 20. Projesi )(gulcingny#2477)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba

Hayvanları korumak, beslemek ve yardim etmek insanların vicdanına merhametine mahsus davranislardandir.Son zamanlarda tv de sanal ortamda sıkça karşımıza cikan hayvanlara şiddet olaylarına tanık olmaktayız.Yapilan eziyetlerden adeta zevk alan bu insanlari gördükçe insanligimizdan utanıyorum. Tek dileğim hayvanlara zulüm eden bu insanlarin hak ettiklerini bu dünyada yaşamalarını temenni ediyorum.

image

Kış ayları sokak hayvanları için oldukça zor geçer. Biz insan olarak onlar için elimizden geleni yapmaya çalışmalıyız. En basiti artan yemek artiklarinizi onlar için çöpe atmak yerine degerlendirebilirsiniz. Bayatlayan ekmeklerinizi çöpe atmak yerine sütle ıslatıp kedilere köpeklere ayırabilirsiniz. Bu şekilde ekmeklerinizi atmak yerine değerlendirmiş olursunuz.
Bizim ailemiz için hayvan sevgisi çok önemlidir. 14 aylık oğlum hayvanları çok seviyor. Her fırsatta ona hayvanları tanıtmaya çalışıyor sevmesini sağlıyorum.Bu onun gelişimi ve karakteri için çok önemli. Ona hayvanlara karşı sevecen ve merhametli olmasını aşılıyorum. Hayvanlarda çocuklar kadar masum canlılardır. Onlara kimsenin zarar verme hakkı yoktur. Bu dünya da en zararlı canlı kötü niyetli insanlardir.

image

image

Yazın habercisi olan bahar mevsimini bütün güzelliğiyle yaşamaktayız. Sizde duyarlı olun ve yazın kavurucu sıcaklarında evinizin önüne bir kap su birakmayi ihmal etmeyin.😉Herkese mutlu haftalar dilerim. 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85