Ayla Filmine Mutlaka gidin, izleyin.

in #tr7 years ago (edited)

Ayla filmine dün arkadaşlarımla gitme fırsatı buldum, Gerçekten Oscar adayı olabilecek  herkesi göz yaşlarına boğacak bir eser çıkarmışlar. Diğer seans bitmeden önce gittik oturduk, seans bitti insanlar çıkarken neredeyse herkes ağlıyordu. Girdik filme neredeyse her yer doluydu, zaten gerçek bir hikayeyi konu alan bir film olduğu için değinmeme gerek yok, filmdeki oyuncular çok kıymetli ve başarılı kişiler. Film içindeki efektler gayet başarılı ve güzel, filmi izlerken sıkılacağınız veya duraksayacağınız 1 dakika bile yok, gerçekten şahane bir film çıkarmışlar, herkese gitmesini tavsiye ediyorum, filmin sonunda içim böyle hafif tuhaf oldu, ağlamamak mümkün değil :))

IMDB Puanı şu an 10/9.5 http://www.imdb.com/title/tt6316138/ inceleyebilirsiniz.

Beyazperde 5/4.5 http://www.beyazperde.com/filmler/film-249882/

Sort:  

721 şehidin verilip güzel anıların zihinlere kazındığı bir savaşta yıllara dokunan duygu şefkat, merhamet ve sevginin ismi "AYLA"

Filmi izlemedim ancak Ntv de belgesel halini çekmişler onu izledim gerçek ayla ve filmdeki küçük koreli kızı buluşturmuşlar o anlar belgesel şekilde gösteriliyor . Ve filmde gösteriyorlar mı bilmiyorum ancak Türk subayı ile şimdi buluşmuşlar ve birlikte fotograflar çekilip duygusal anlar yaşanmış. Tabi o kadar yıl geçmiş ve hiç birbirlerini unutmamışlar. Çok değişik bir hikaye küçük kızı türkiye ye getirmeye çalışmış ancak kore yasaları izin vermemiş. En yakın zamanda filme gitmeyi düşünüyorum..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 59522.29
ETH 2588.06
USDT 1.00
SBD 2.45