Birbirimize Destek Olursak Kazanırız Boş Geçme 2 Dakikanı Ayır Oku

in #tr7 years ago (edited)


Merhaba Steemit Türkiye

Arkadaşlar öncelikle bende birçoğunuz gibi burada yeni sayılırım eski olan arkadaşlar bir şekilde yolunu bulmuş bir kısmı yabancı içerik bir kısmı da yetenekleri ile ve bot vs yardımı ile kazançlarını sağlıyorlar.
 

Benim bir isteğim var bir paylaşım yapıyoruz belki 100 kişi okuyor fakat vote 2 3 hadi olsun 5 bunu neden yapıyoruz peki bence tamamen bilinçsizce farkında değiliz verilen voteler cebimizden para götürmüyor tamam puanımız düşüyor olabilir ama yinede sağa sola vereceğinize biraz daha bonkör olup kendimize vermeliyiz diye düşünüyorum. Hepimiz buraya kazanç sağlamak için geldik görüyoruz elin Çinlisi tek paylaşıma 1800tl civarı para yapıyor neyimiz eksik birbirimize destek olursak yapamayacağımız şey değil.
 

Sizden isteğim tr taginda bulunan paylaşımlara önem verip gün içinde paylaşımları takip edip upvote etmek yolun başında olduğumuz için bota verecek paramız şuan yok bunu sağlamak için birbirimize yardımcı olalım takip edip içerik iyi yada kötü baştan savma olsun önemli değil bir vote cebimizden bişey götürmez aksine bir takipçi kazadirir bir yorum parmaklarımızı ağrıtmaz aksine buradan dost kazanmış olursunuz lütfen duyarlı olalım ve bunu uygulayalım elimizden geleni yapıp en azından harçlığımız çıksın bota verecek paramız olsun diyorum umarım paylaşım ilgi görür yeterince kişiye ulaşır ve birbirimize destek olabiliriz.
 

Teşekkür ediyorum şimdiden hepimize bol kazançlar inşallah.

Sort:  

Bu destek yazısından bende yazmıştım ama ilk başta 1-2 gönderin beğeniliyo sonra sadık kalan 2 kişiyle yola devam ediyorsun. Herkes bizim gibi düşünse keşke ben beni destekleyenlere gördükçe desteğimi çıkıyorum hepimizin bu hassasiyeti göstermesini temenni ediyorum. Herkese iyi kazançlar ✋

Keşke ozaman görseydim paylaşımını katılırdım ne yazıkki herkes önem vermiyor sanki cebinden çıkıyormuş gibi hisse kapılıyor galiba ilgi gosterdigin icin teşekkür ederim senden ricam destek metnini tekrar paylaşman yada bu yaziyi paylaşman daha cok kisiye ulaşmamız lazim gorneyen kisi çok

''iyi ya da kötü baştansavma olsun'' kısmı hariç katılıyorum sana dostum. Ama ortada bir emek varsa vakit ayırıp bişeyler araştıran insanların daha çok kazanmasını temenni ederim.

Tabiiki bune karsi degilim bende öyle olmasını isterim oradaki kastım ilgi alanımız olmayabilir haliyle destanda yazsa bastan savma gelir

katılıyorum birbirimizi desteklemeliyiz. hep birlikte kazanmak varken neden bireysel kazanç olsun.

Aynen öyle hocam herkesten duyarlılık bekliyorum umarım hedefimize ulaşırız hepimiz kazaniriz tesekkur ediyorum destegin için konuyu ister profilinizde paylaşın ister kendinizde bu konu hakkinda bir yazı paylaşın ki görmeyen arkadaşlara ulaşalım

Bence bu tarz şeyleri akışına bırakmak gerekir.. Eğer herkes paraya odaklanırsa içerikler çöp haline gelir ve gerçekten emek vererek kazanması gereken insanlar kazanamazlar. Bu yüzden içeriğe önem verilmeli ve gerisi düşünülmemeli. İçerik sağlam oldukça gerisi gelecektir.

Hocam destek olmanin zararı nedir ki tamam emek harcanmış içerik önemli fakat emeksiz içeriğe verilsin demiyoruz ki bizde tek istedigimiz biraz daha agirlik verelim destek olalım

This post has received a 0.09 % upvote from thanks to: @grafiktr.
For more information, click here!!!!
Send minimum 0.010 SBD to bid for votes.
The Minnowhelper team is still looking for investors (Minimum 10 SP), if you are interested in this, read the conditions of how to invest click here!!!
ROI Calculator for Investors click here!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61814.34
ETH 2979.06
USDT 1.00
SBD 2.48