Türkiye Kupası : Akhisar-Galatasaray Busy

in #tr6 years ago (edited)

Türkiye Kupası'nda yarı final serisi bugün başlıyor. Bugünkü macta Galatasaray, Akhisarspor ile deplasmanda karşılaşacak.Öncelikle zor bir maç olacağını düşünüyorum. Fatih Terim'in güçlü bir kadro sahaya çıkması bekleniyor. GS' de defans Denayer ile forvet Eren Derdiyok sakatlıkları sebebiyle forma giyemeyecekler. Son maçta gözünden sakatlanan :) Donk'un oynayıp oynamayacağı maç saatinde belli olacakmış. Ev sahibi ekipte ise sakatlığı bulunan Olcan Adın forma giyemeyecek.

Benim beklediğim skor 2-1 GS Kazanır...
Sizler de yorumlarınızı ya da skor tahmininizi yorum kısmında paylaşabilisiniz.

header.gif

Sort:  

galatasaray finalde diyebilriiz

evet büyük ihtimal finalde bakalım fb mi bjk mi rakip

olmadı sizin tahmin

Authenticity BOT!
Great job! We found more similar posts, but your post is the 1st one posted.

GrumpyCat / https://steewit.com/@grumpycat
can give you a downvote because of the copies!
Defend yourself! / https://steewit.com/delegation/@erodedthoughts/defend-yourself-against-grumpycat

3 2 gs alır

biraz daha çalış hocam sen olmadı bu tahmin

En azından gs alırı bildim yetmez mi :)

Bende Galatasarayliyim hocam takip ettim ve upvote verdim sana :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61293.86
ETH 2930.90
USDT 1.00
SBD 3.65