İzlediklerim #004 & Bleeding Steel ve Jackie Chan

in #tr6 years ago

Bazen gerçek hayattan bir müddet de olsa uzaklaşmak ister insan. En rahat kaçış noktası da farklı hayal dünyaları değil midir? Bu seride hayatını çok fazla sinema filmi, dizi ve belgesel izleyerek geçiren biri olarak arada sırada izlediklerim hakkında da birkaç kelam etmek istiyorum.

Adam yaşlandı ama hala aksiyon filmlerinde hiç beklemediğiniz hareketler yapabiliyor, şaşırıyorum çünkü o yaşına rağmen hala dublör kullanmıyor.

Evet Jackie Chan'den bahsediyorum.


ayrac1.png

Genç yaşlarında böyle göründüğüne bakmayın şu anda bu adam 64 yaşında. Geçenlerde yine bir filmini daha izlemiştim The Foreigner adında, o da yine aksiyon filmiydi ve yine çok zor hareketler yapıyordu.

Yani benim şu anda yapamayacağım birçok hareketi o dede yaşındayken yapıyor. Olay kesin ip var mevzusunu geçeli çok oluyor. Şimdiye kadar hiçbir filminde dublör kullanmadığını düşünürseniz anlarsınız ne demek istediğimi.

Jackie Chan'e eski bir röportajında bu atikliği ve çevikliği neye borçlusun diye sormuşlardı, onun verdiği cevap ise çok manidar: masa tenisi'ne.

O zamanlarda liseye gidiyordum ve onun verdiği gazla başlamıştım masa tenisine. İl çapında derecelere girmiştim ama çok uzun süredir oynamıyorum.

Birçoğunuzun gördüğü ama bu masa tenisinin oyuncularından birinin Jackie Chan olduğunu biliyor muydunuz mesela?


ayrac1.png

Neyse gelelim filmimize. Aslında amacım filmden pek bahsetmek değildi anladığınız gibi.

Film tadımlık, can sıkıntısına izlenebilir.

Bilindik ve anlaşılabilir bir konuya sahip film regrenation yani yenilenme konusunu işliyor. Birçok filme ilham olan bu konu için artı bir şey kattığını söyleyemem.

Hele Star Wars çakması bir düzenle var olan askerimsilere de lafım yok. Bilimkurgu denince akla benzetmeler gelmesi normal ama filmin zaten Star Wars esintileri taşıdığını yönetim ekibi de itiraf ediyor.

Oyunculuklar genel olarak orta seviyelerde olsa da Nancy'i oynayan hanım kızımızı beğendim.


ayrac1.png

Yok, yok kendisini değil oyunculuğunu :))

Fragmanı da şuraya bırakayım belki izlemek isteyen çıkacaktır:



Filmin sonunda gösterilen kamera arkası görüntüleri çok eğlenceliydi, muhakkak izlemenizi öneririm o kısmı.

ayrac1.png

Puan verecek olsaydım: 5.5 / 10

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1, 2

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

Film bana göre biraz vasattı lakin klasik Jackie Chan filmlerinden. Duygusallık ve aksiyon bir arada :).

@@@@@@@@@@@@@@
OvO
@@@@@@@@@@@@@@

Evet öyleydi maalesef ama çerezlik izlenebilir yine ;)

İmzan da hayırlı olsun :))

:)) 👍👍👍

bu masa tenisi maçını daha önce görmüştüm ama jackie chan olduğunu bilmiyordum:)

bir de film sonundaki kamera arkası görüntülerini seviyorum ben asıl:))

Jackie Chan değil zaten çaktırma :))

Çok benzediği ve konuya uyduğu için ekledim, kamera arkası şakaları gibi yani :))

Congratulations @golge! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68221.63
ETH 3277.70
USDT 1.00
SBD 2.66