Merhaba Steemit!

in #tr6 years ago (edited)

Steemit’teki ilk yazım. İlk yazı olarak kendimi tanıtayım biraz :) Ben Gökhan 22 yaşındayım. Ziraat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. (açıkçası üniversite hayatı defterini kapatacak olmaktan dolayı üzülmüyor değilim :( ) Şimdilik Ankara’da yaşıyorum(malum iş hayatının ne getireceği belli olmaz)

Steemit’i kuzenlerim sayesinde keşfettim. Kendileri @alpyasar ve @dilek. Elimden geldiğince tarımla ilgili bilgiler içeren yazılar paylaşacağım. Tarımı ülkemizde sürdürmeli ve bu konuda dışa bağımlılığı azaltmalıyız. Bu bilinci olabildiğince vermeyi amaçlamaktayım.

Dalmışım uzaklara temalı bir fotom :D

*****HOBİLERİM*****

Bir Ziraat mühendisliği öğrencisi olarak bitkileri ve hayvanları araştırmayı seviyorum. Bu yüzden belgesel izlemek en büyük hobilerim arasında :) Teknoloji ile Ziraat mühendisliğini bir noktada birleştirme gibi hayallerim var.

En büyük hobilerim arasında dağda, bayırdı yabani hayvan kovalamak da bulunmakta :D (ama hiçbir zaman yakalayamadım not** avlamak amaçlı değil)

Kuzenlerimle yakın yaşlardayız bu yüzden onlarla zaman geçirmeye seviyorum. (Onlar için aynı şey geçerli olmayabilir :D )

Sevimli hayvanlar ve işim başlıklı karelerimden

Bu fotoyu gördükçe susuyorum :)

Tarım makinelerine zaafım var. Gördüğüm yerde kullanasım geliyor :) Yeni yerler görmekten hoşlanıyorum. Genel kültür içerikli muhabbetleri seviyorum.

*****SPOR*****

Çevreci bir insan olarak doğa yürüyüşlerine çıkmaktan hoşlanıyorum. Futbol takımı olarak Galatasaraylıyım(Beşiktaş’a da ayrı bir sempatim var )

Herkese merhaba ve de hoş bulduk :D

Sort:  

welcome to steemit! you are an amazing person and I hope to see more of your work here soon! From @jahangirbalti

thank you😀

Kardesim hosgeldin.
Paylasimlarini merakla bekliyorum. Antalyaliyim malum tarim burda onemli. Ne ogrensek kardir.

Hoş buldum.Teşekkür ederim elimden geldiğince içerik biriktireceğim :)

This post received a 6% upvote from @morwhale team thanks to @gokyasar! For more information, click here! , TeamMorocco! .

welcome to steemit world . Always Remember 5 points..
1)Never copy paste content from any where ..
2)It can take some time but if you work hard , God will definitely give you success..
3)Never abuse anyone or post haterade content on steemit..
4)Daily post will increase your REPUTATION SCORE (number by the side of your name)
Reputation score is mainly based on upvotes and comments .
No matter what you post ,if it gets upvotes and comments then reputation score will increase
Don't let anyone flag you or downvote you..
5)Your first post should be your introduction..
You can follow me @be4u

Aramıza hoşgeldin Gökhan. Burada keyifli vakitler geçirmeni diliyoruz.

Teşekkür ederim

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @gokyasar.

Welcome to steemit, looking forward to seeing you around @chessmasterhex.

Hoşgeldin dostum. Paylaşımlarını merakla bekliyor olacağım. Takip sağladım profiline.

Teşekkür ederim:)

Hoş geldin gök ;)

Hoş buldum Alp :D

Congratulations @gokyasar! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Comment
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06