Mavi ve Yeşilin Dostluğu

in #tr6 years ago (edited)

Manzara Fotoğrafçılığı


Mavi ve yeşilin dostluğu

   
Resmi büyütmek için tıklayınız.


Fotoğraflar Hakkında

Çekim
Telefon Fotoğraf Çekimi
Kamera ve Özellikleri
Lenovo Vibe P1 - 13 Mp
Çekim Yapılan Yer
Sebil Köyü - Mersin - Türkiye
Çekim Zamanı
13 Mayıs 2018



Sarı çiçekler
Cici Şapka
Kır çiçekleri
Tarsus Tarihi Evleri
İki yukarı bir aşağı
Murt



Follow me
Lütfen Takip Ediniz

@goktug0814

Sort:  

manzara güzelmiş sessiz sakin bir yere benziyor:)

bu arada bana tavsiye ettiğiniz 7 kardeşe 7 gelin filmini izleyip yazı olarak paylaştım, belki görmezsiniz diye yazmak istedim çok teşekkür ederim filmi çok beğendim:)

mersin'in yayla köylerinden cennet gibi bir yer, bu arada filmi de beğenmenize sevindim. fırsat buldukça yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum fakat steemit katılımcıları arttıkça gözden kaçabiliyor. vahşi batı yazı dizinizde başarılarınızın devamını dilerim.

çok teşekkür ederim🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85